IT’S
PURE
ART

Wist je dat er nog elke dag 5000 TomToms verkocht worden? Terecht. Want de vele mogelijkheden die dit slimme navigatieapparaatje biedt zijn ongekend. En met een nieuw premium device in de GO-range, wordt het alleen maar beter en mooier. Sterker nog: het is een ware kunst. Aan ons de vraag om deze hagelnieuwe TomTom GO Premium te introduceren bij een groot, Europees publiek.

The Art of Navigation by TomTom

OPLOSSING

Na een uitgebreide merkversneller® lagen er drie werkbare concepten op tafel. Daarvan werd The Art of Navigation direct omarmd door de hele organisatie. Het idee: door de navigatieopties, slimme aanwijzingen (find my car) en en vernuftige toepassingen (zoals IFTTT) te visualiseren als street-art vertellen we dat navigatie je perceptie van de wereld om je heen kantelt. Je leven wordt een stuk makkelijker.

UITVOERING

Voor een uitgebreide middelenmix ontwikkelden we diverse uitingen. Basis hierbij waren een aantal keyvisuals: gefotografeerde straatbeelden met een artistieke inslag, die we verrijkten met graffiti, muurschilderingen en street art. Daarnaast ontwikkelden we instructievideo’s met eigen medewerkers en een animatie, waarin het lijnenspel uit de fotografie door een abstracte wereld glijdt. Reactie van de klant: ‘Strong & compelling communication concept’, ‘Beautiful visuals, delivering the right message’ en ‘Quick turnaround and delivery of requested assets’. #apetrots

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy