IT’S
PURE
ART

Wist je dat er nog elke dag 5000 TomToms verkocht worden? Terecht. Want de vele mogelijkheden die dit slimme navigatieapparaatje biedt zijn ongekend. En met een nieuw premium device in de GO-range, wordt het alleen maar beter en mooier. Sterker nog: het is een ware kunst. Aan ons de vraag om deze hagelnieuwe TomTom GO Premium te introduceren bij een groot, Europees publiek.

The Art of Navigation by TomTom

OPLOSSING

Na een uitgebreide merkversneller® lagen er drie werkbare concepten op tafel. Daarvan werd The Art of Navigation direct omarmd door de hele organisatie. Het idee: door de navigatieopties, slimme aanwijzingen (find my car) en en vernuftige toepassingen (zoals IFTTT) te visualiseren als street-art vertellen we dat navigatie je perceptie van de wereld om je heen kantelt. Je leven wordt een stuk makkelijker.

UITVOERING

Voor een uitgebreide middelenmix ontwikkelden we diverse uitingen. Basis hierbij waren een aantal keyvisuals: gefotografeerde straatbeelden met een artistieke inslag, die we verrijkten met graffiti, muurschilderingen en street art. Daarnaast ontwikkelden we instructievideo’s met eigen medewerkers en een animatie, waarin het lijnenspel uit de fotografie door een abstracte wereld glijdt. Reactie van de klant: ‘Strong & compelling communication concept’, ‘Beautiful visuals, delivering the right message’ en ‘Quick turnaround and delivery of requested assets’. #apetrots

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

medewerkers landal op het strand

Landal GreenParks

Verfrissende strand bijeenkomst

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy