ER IS ER
ÉÉN JARIG
HOERA HOERA

Een campagne voor Attens. Attens biedt hypotheken aan mensen uit de zorg. Het 1-jarig bestaan is een mooi moment om de naamsbekendheid te vergroten onder intermediairs en bij leden van PGGM. En om de positionering intern en extern verder uit te dragen.

OPLOSSING

Delen én activeren. Door op taart te trakteren en geld in te zamelen voor de stichting Jarige Job. Ieder gedoneerd ‘Attens Eentje’ (= een muntje) wordt door Attens verdubbeld. Het thema ‘Wij zijn Eén’ laat zowel de leeftijd als de synergie van Attens zien.

UITVOERING

Diverse on- én offline middelen. Waaronder DM, eDM, een commercial voor social en online actiepagina’s met een donatiemodule.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Herenbos

WordPress website

digital & inbound

Nutricia

OpTri bottle

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

lijntekening robot

De Zorgcirkel

Kwalifestival

events & exhibition

nuon

Vattenfall krant

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy