ER IS ER
ÉÉN JARIG
HOERA HOERA

Een campagne voor Attens. Attens biedt hypotheken aan mensen uit de zorg. Het 1-jarig bestaan is een mooi moment om de naamsbekendheid te vergroten onder intermediairs en bij leden van PGGM. En om de positionering intern en extern verder uit te dragen.

OPLOSSING

Delen én activeren. Door op taart te trakteren en geld in te zamelen voor de stichting Jarige Job. Ieder gedoneerd ‘Attens Eentje’ (= een muntje) wordt door Attens verdubbeld. Het thema ‘Wij zijn Eén’ laat zowel de leeftijd als de synergie van Attens zien.

UITVOERING

Diverse on- én offline middelen. Waaronder DM, eDM, een commercial voor social en online actiepagina’s met een donatiemodule.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Herenbos

WordPress website

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

nuon

Vattenfall krant

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy