DE BESTE
BABYVOEDING MAAK
JE MET AANDACHT

Een animatie voor Danone Quality & Food Standards. Het maken van babyvoeding is geen kinnesinne. Er moet veel strenger gelet worden op de voedselveiligheid dan bij volwassenen. Danone voert daarom een streng beleid op basis van een aantal standaarden. Deze hebben een enorme impact op de organisatie, leveranciers en fabrieksmedewerkers. Aan ons de vraag om dit helder en duidelijk uit te leggen aan alle betrokkenen.

OPLOSSING

Wij produceerden een speelse animatie die fris en vlot aanvoelt en voor alle doelgroepen aantrekkelijk is. Geen droge opsomming van technische feiten, maar een verhaal waarin de kijker wordt meegenomen, met alle overwegingen die meespelen in het (uiterst complexe) proces.

UITVOERING

De video is onderdeel van een verplicht informatiepakket voor iedereen die bij het productieproces betrokken is. Daarnaast wordt de video vertoond tijdens presentaties bij leveranciers van ingrediënten die aan de hoge standaarden van Danone moeten voldoen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy