DE BESTE
BABYVOEDING MAAK
JE MET AANDACHT

Een animatie voor Danone Quality & Food Standards. Het maken van babyvoeding is geen kinnesinne. Er moet veel strenger gelet worden op de voedselveiligheid dan bij volwassenen. Danone voert daarom een streng beleid op basis van een aantal standaarden. Deze hebben een enorme impact op de organisatie, leveranciers en fabrieksmedewerkers. Aan ons de vraag om dit helder en duidelijk uit te leggen aan alle betrokkenen.

OPLOSSING

Wij produceerden een speelse animatie die fris en vlot aanvoelt en voor alle doelgroepen aantrekkelijk is. Geen droge opsomming van technische feiten, maar een verhaal waarin de kijker wordt meegenomen, met alle overwegingen die meespelen in het (uiterst complexe) proces.

UITVOERING

De video is onderdeel van een verplicht informatiepakket voor iedereen die bij het productieproces betrokken is. Daarnaast wordt de video vertoond tijdens presentaties bij leveranciers van ingrediënten die aan de hoge standaarden van Danone moeten voldoen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

vrouw houdt krat vast

de FNV

Haal de FNV erbij

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

lijntekening robot

De Zorgcirkel

Kwalifestival

events & exhibition

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy