BETALEN?
TIKKIE TERUG!

Hoe ING het Betaalverzoek speelt via voetballend Nederland. Wie denkt aan een betaalverzoek, denkt al snel aan Tikkie. Maar het kan makkelijker, zeker voor ING-klanten, die het betaalverzoek al standaard in hun eigen ING-app hebben. Bovendien hebben ze hun geld dan sneller terug.

Rondje gehaald? ING betaalt

OPLOSSING

Met een gerichte activatiecampagne stimuleerde ING het gebruik van het Betaalverzoek. Tijdens de ‘3e helft’ rond de voetbalvelden. Wij zetten de campagne op, bedachten het thema en het actiemechanisme en voorzagen alle aangesloten clubs van het nodige strooimateriaal.

UITVOERING

Gedurende een weekend was het feest. Wie een rondje haalde in de kantine en zijn Betaalverzoek deelde met ING, had de kans om het rondje terugbetaald te krijgen: Rondje gehaald? ING betaalt!

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy