BETALEN?
TIKKIE TERUG!

Hoe ING het Betaalverzoek speelt via voetballend Nederland. Wie denkt aan een betaalverzoek, denkt al snel aan Tikkie. Maar het kan makkelijker, zeker voor ING-klanten, die het betaalverzoek al standaard in hun eigen ING-app hebben. Bovendien hebben ze hun geld dan sneller terug.

Rondje gehaald? ING betaalt

OPLOSSING

Met een gerichte activatiecampagne stimuleerde ING het gebruik van het Betaalverzoek. Tijdens de ‘3e helft’ rond de voetbalvelden. Wij zetten de campagne op, bedachten het thema en het actiemechanisme en voorzagen alle aangesloten clubs van het nodige strooimateriaal.

UITVOERING

Gedurende een weekend was het feest. Wie een rondje haalde in de kantine en zijn Betaalverzoek deelde met ING, had de kans om het rondje terugbetaald te krijgen: Rondje gehaald? ING betaalt!

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

hoofddorp sfeerfoto gaze

Vattenfall

Vattenfall Kom thuis om op te laden

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy