BETALEN?
TIKKIE TERUG!

Hoe ING het Betaalverzoek speelt via voetballend Nederland. Wie denkt aan een betaalverzoek, denkt al snel aan Tikkie. Maar het kan makkelijker, zeker voor ING-klanten, die het betaalverzoek al standaard in hun eigen ING-app hebben. Bovendien hebben ze hun geld dan sneller terug.

Rondje gehaald? ING betaalt

OPLOSSING

Met een gerichte activatiecampagne stimuleerde ING het gebruik van het Betaalverzoek. Tijdens de ‘3e helft’ rond de voetbalvelden. Wij zetten de campagne op, bedachten het thema en het actiemechanisme en voorzagen alle aangesloten clubs van het nodige strooimateriaal.

UITVOERING

Gedurende een weekend was het feest. Wie een rondje haalde in de kantine en zijn Betaalverzoek deelde met ING, had de kans om het rondje terugbetaald te krijgen: Rondje gehaald? ING betaalt!

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Herenbos

WordPress website

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Vattenfall Live

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy