MOOIE MOVE

NAAR EEN FITTE
 TOEKOMST

Bereik (de ouders van) jongeren van 12 t/m 14 jaar, zodat ze een ING Jongerenrekening openen. Hiermee geef je als ouder je kind alle tools om snel en soepel financieel zelfstandig te worden. Een mooie start van een nieuw schooljaar.

ING Mooie Move

OPLOSSING

Een campagne met als thema ‘een mooie move!’. Want een eigen rekening is een stap naar een financieel fitte toekomst. En jongeren die in een vroeg stadium met geld leren omgaan, hebben later minder financiële problemen. Daarmee is het openen van een jongerenrekening ook voor ouders een mooie move.

UITVOERING

De campagne wordt uitgerold via owned media; narrow casts streetview, online homepage, diverse subpagina’s, e-mailing, POS.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

ING

Inspirerende documentaire

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

medewerkers landal op het strand

Landal GreenParks

Verfrissende strand bijeenkomst

events & exhibition

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy