MOOIE MOVE

NAAR EEN FITTE
 TOEKOMST

Bereik (de ouders van) jongeren van 12 t/m 14 jaar, zodat ze een ING Jongerenrekening openen. Hiermee geef je als ouder je kind alle tools om snel en soepel financieel zelfstandig te worden. Een mooie start van een nieuw schooljaar.

ING Mooie Move

OPLOSSING

Een campagne met als thema ‘een mooie move!’. Want een eigen rekening is een stap naar een financieel fitte toekomst. En jongeren die in een vroeg stadium met geld leren omgaan, hebben later minder financiële problemen. Daarmee is het openen van een jongerenrekening ook voor ouders een mooie move.

UITVOERING

De campagne wordt uitgerold via owned media; narrow casts streetview, online homepage, diverse subpagina’s, e-mailing, POS.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

nuon

Digitale Wereld

film & content

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

nuon

Vattenfall krant

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy