MOOIE MOVE

NAAR EEN FITTE
 TOEKOMST

Bereik (de ouders van) jongeren van 12 t/m 14 jaar, zodat ze een ING Jongerenrekening openen. Hiermee geef je als ouder je kind alle tools om snel en soepel financieel zelfstandig te worden. Een mooie start van een nieuw schooljaar.

ING Mooie Move

OPLOSSING

Een campagne met als thema ‘een mooie move!’. Want een eigen rekening is een stap naar een financieel fitte toekomst. En jongeren die in een vroeg stadium met geld leren omgaan, hebben later minder financiële problemen. Daarmee is het openen van een jongerenrekening ook voor ouders een mooie move.

UITVOERING

De campagne wordt uitgerold via owned media; narrow casts streetview, online homepage, diverse subpagina’s, e-mailing, POS.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

ing

Gerichte activatiecampagne

DeRegt Cables

Marcom strategie

DE ZORGCIRKEL

Branding

Vattenfall

Scrollytelling

algemeen

E-learning

HERENBOS

WordPress website

ing

Inspirerende documentaire

COBRASPEN

Vastgoed ontwikkelaar

Nutricia

OpTri bottle

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

lijntekening robot

DE ZORGCIRKEL

Kwalifestival

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

Yakult Europe

3D verpakkingen

nuon

Vattenfall krant