MOOIE MOVE

NAAR EEN FITTE
 TOEKOMST

Bereik (de ouders van) jongeren van 12 t/m 14 jaar, zodat ze een ING Jongerenrekening openen. Hiermee geef je als ouder je kind alle tools om snel en soepel financieel zelfstandig te worden. Een mooie start van een nieuw schooljaar.

ING Mooie Move

OPLOSSING

Een campagne met als thema ‘een mooie move!’. Want een eigen rekening is een stap naar een financieel fitte toekomst. En jongeren die in een vroeg stadium met geld leren omgaan, hebben later minder financiële problemen. Daarmee is het openen van een jongerenrekening ook voor ouders een mooie move.

UITVOERING

De campagne wordt uitgerold via owned media; narrow casts streetview, online homepage, diverse subpagina’s, e-mailing, POS.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

lijntekening robot

De Zorgcirkel

Kwalifestival

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy