OP DE
JUISTE KOERS

En andere content in een intern magazine voor Zorgcirkel. Ontwikkel een personeelsmagazine voor de Zorgcirkel, specialist in ouderenzorg. Doel is de medewerkers bij de huidige strategische koers te betrekken en de koers tot leven te brengen. Ook moet uit het magazine de waardering blijken voor alle vrijwilligers en medewerkers.

Zorg 1

OPLOSSING

Wij ontwerpen het magazine en helpen bij de content. Met rubrieken als ‘Muziek met Hubert’, ‘Samen staan we sterker’, ‘Nooit uitgeleerd’ en ‘Technologie helpt’ vertelt De Cirkel het verhaal van de cliënten, medewerkers, de vrijwilligers en het reisgezelschap (vrienden, buren, familie etc). Door zich te richten op human interest komt de strategische koers tot leven.

UITVOERING

Er zijn 5.500 magazines verstuurd naar medewerkers en vrijwilligers. Belangrijk daarbij is dat het magazine milieuvriendelijk geproduceerd is met gerecycled papier en een van suikerriet gemaakte, afbreekbare folieverpakking.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

medewerkers landal op het strand

Landal GreenParks

Verfrissende strand bijeenkomst

events & exhibition

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy