Haast met je nieuwste campagne? Meer leads nodig?  Een betere naamsbekendheid of een opvallende actie voor je product of dienst? Met DE  MERKVERSNELLER®, zo heet onze co-creatiesessie officieel, bereik je snel resultaat! Onder leiding van ons creatief-strategisch team werk je doelgericht naar een unieke oplossing voor je communicatievraagstuk. En binnen twee weken na de sessie kan de uitvoering en productie van de middelen al starten!

Zet je merk in de hoogste versnelling

DE  MERKVERSNELLER® is een co-creatie tool waarmee je de realisatie voor je campagne, actie, of nieuwe merkverhaal aanzienlijk kunt verkorten. In 4 stappen van briefing tot eindresultaat waarna de middelen geproduceerd kunnen worden. De grootste winst zit ‘m in de gezamenlijke aanpak; daarmee filter je veel onnodig ge-heen-en-weer tussen bureau en opdrachtgever uit het proces. Als concept-/campagnespecialist weten we uit ervaring wat je nodig hebt om doelgericht resultaat te bereiken. Meer awareness, meer traffic en leads, meer conversie,… precies wat je op dat moment wilt bereiken met een effectieve campagne.

Merkversneller
Merkversneller

5 GOEDE REDENEN:

  1. Je kunt vaart maken met je campagne of ander communicatievraagstuk
  2. Je wint tijd door er onnodig veel overleg(uren) uit te filteren
  3. Je wordt verrast door creatieve invalshoeken
  4. Je kunt tijdens de sessie direct sturen op je favoriete denkrichtingen en ideeën
  5. En aan het eind van de sessie weet je én waar je aan toe bent én dat je binnen twee weken de uitwerking van de middelen al van start gaat!

BEWEZEN FORMULE

Dat DE  MERKVERSNELLER® werkt laat de praktijk zien. We durven met een gerust hart te zeggen dat de formule al voor veel opdrachtgevers uitstekend heeft gewerkt. Afgelopen jaren hebben we er klanten als Syntrus (Achmea), PGGM & CO, Danone Early Life Nutrition, Bouwinvest, Vattenfall, Powerpeers, Feenstra, Hines en de FNV mee kunnen helpen en dat heeft tal van mooie concepten/campagnes en samenwerkingen opgeleverd.

Klanten die voor de Merkversneller® kozen kunnen dan ook het best aangeven waarom de formule zo goed werkt.

Ik ben zeer tevreden over onze goede relatie met SowiesoHelder. Ze doen altijd een stapje extra voor mij als klant en schakelen snel.  Ze weten wat er binnen ons bedrijf en onze branche speelt én zijn onze extra paar ogen met frisse blik van ‘buitenaf’. Een waardevolle combinatie voor co-creatie en als klankbord. De Merkversneller is een prettige en inspirerende methode om in zeer korte tijd concepten en middelen te creëren, met een goede balans tussen creativiteit en functionaliteit/ pragmatisme. Van harte aan te bevelen!

Simone Neefjes, Head of Marketing Vattenfall

 

Voor een langdurige campagne van de FNV Agrarisch Groen zochten we een creatief bureau, dat ons kon helpen met een strategie en creatief concept. De Merkversneller was de perfecte co-creatiesessie om deze met SowiesoHelder en FNV-stakeholders te bepalen. Ons team was blij verrast met de hoeveelheid creatieve voorstellen, die het bureau op basis van onze briefing al had uitgewerkt. Met onze aanvullingen was de campagnerichting snel bepaald.

Irena Marmelstein, Communicatieadviseur bij de FNV

  

Strategisch onderbouwd, fundering voor alles wat we de komende jaren gaan doen, inzicht in alles wat er op communicatievlak zal gaan spelen richting alle betrokken stakeholders. Het is een project met een enorme omvang, veel stakeholders, veel fasen, veel communicatievraagstukken ineen en veel kanalen om op/in te communiceren. De merkversnellersessie heeft handen en voeten gegeven aan wat ons te doen staat en een concreet uitgangspunt geformuleerd voor een solide communicatieroute.

Thijs van Dorssen, Development Director Hines

ALVAST EVEN KENNISMAKEN

IRPA
…is creatief strateeg bij SowiesoHelder. Los van conceptontwikkeling en het bedenken van creatieve ideeën borgt zij straks dat je campagne en middelen die bedacht en geproduceerd worden, matchen met de strategie en doelstellingen. Effectíeve communicatie is haar motto.
SERGE
…is creative en copywriter. Hij vormt samen met Irpa ons vaste team van DE  MERKVERSNELLER® en ontwikkelt in die rol campagnes voor heel uiteenlopende merken. Ook voorziet hij de voorstellen die we doen van een krachtige rationale, een pakkende brand narrative en/of storytelling. ‘Verhalen vertellen, dat is wat ik doe”, introduceert hij zichzelf altijd.

AFSPRAAK MAKEN

Heb je interesse, plan een afspraak met Joost via onderstaande module of stuur een mailtje.