GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

Meer Werk

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy