GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

nuon

Digitale Wereld

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

nuon

Vattenfall krant

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy