GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

Meer Werk

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy