GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy