GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

nuon

Digitale Wereld

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy