GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy