GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

nuon

Digitale Wereld

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy