GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

medewerkers landal op het strand

Landal GreenParks

Verfrissende strand bijeenkomst

events & exhibition

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy