Professionele sites met beperkt budget

Het is soms best even aanpoten: een briefing van EIBIR. Ze doen er namelijk ingewikkelde medische onderzoeken. Toch hebben we weer drie aantrekkelijke, speelse websites en bijpassende logo’s voor ze ontworpen.

Eibir websites

De uitdaging

EIBIR doet medische onderzoeken en heeft voor elk project een nieuwe website (onepager) nodig, met een hele andere look & feel. Het budget is beperkt en de sites moeten zo gemaakt worden, dat ze ze zelf kunnen vullen met content. Aan het digitale team van SowiesoHelder de schone taak om elk project te vertalen naar een visueel plaatje.

De oplossing

Nadat we onderzoek hebben gedaan naar de inhoud van het project komen we met een voorstel voor een bijpassend logo. Soms is dat de aanpassing van iets wat ze zelf aanleveren, soms krijgen we alleen een bepaalde kleur mee en wat steekwoorden. Nadat de logo’s zijn goedgekeurd, rollen we die kleur en stijl uit naar de websites. Die zijn allemaal volgens hetzelfde stramien, maar zien er toch alle drie heel anders uit en hebben allemaal een eigen uitstraling.

Het resultaat

Drie professionele websites, die je niet zou verwachten bij een medisch onderzoek. Aan de achterkant gelijk, zodat ze er makkelijk mee kunnen werken en we binnen het budget bleven.

Of zoals ze zelf zeggen…

“Het is mooi om te zien hoe SowiesoHelder in staat is om onze medische, technische input snel te vertalen naar professionele websites en kleurrijke Logo’s. Ze zijn erg makkelijk om mee samen te werken.”

En jij?

Wil jij ook een website waarbij je zelf aan de knopen kunt zitten, voor een aantrekkelijke prijs? Kom dan maar eens koffie met ons drinken.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

hoofddorp sfeerfoto gaze

Vattenfall

Vattenfall Kom thuis om op te laden

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy