Professionele sites met beperkt budget

Het is soms best even aanpoten: een briefing van EIBIR. Ze doen er namelijk ingewikkelde medische onderzoeken. Toch hebben we weer drie aantrekkelijke, speelse websites en bijpassende logo’s voor ze ontworpen.

Eibir websites

De uitdaging

EIBIR doet medische onderzoeken en heeft voor elk project een nieuwe website (onepager) nodig, met een hele andere look & feel. Het budget is beperkt en de sites moeten zo gemaakt worden, dat ze ze zelf kunnen vullen met content. Aan het digitale team van SowiesoHelder de schone taak om elk project te vertalen naar een visueel plaatje.

De oplossing

Nadat we onderzoek hebben gedaan naar de inhoud van het project komen we met een voorstel voor een bijpassend logo. Soms is dat de aanpassing van iets wat ze zelf aanleveren, soms krijgen we alleen een bepaalde kleur mee en wat steekwoorden. Nadat de logo’s zijn goedgekeurd, rollen we die kleur en stijl uit naar de websites. Die zijn allemaal volgens hetzelfde stramien, maar zien er toch alle drie heel anders uit en hebben allemaal een eigen uitstraling.

Het resultaat

Drie professionele websites, die je niet zou verwachten bij een medisch onderzoek. Aan de achterkant gelijk, zodat ze er makkelijk mee kunnen werken en we binnen het budget bleven.

Of zoals ze zelf zeggen…

“Het is mooi om te zien hoe SowiesoHelder in staat is om onze medische, technische input snel te vertalen naar professionele websites en kleurrijke Logo’s. Ze zijn erg makkelijk om mee samen te werken.”

En jij?

Wil jij ook een website waarbij je zelf aan de knopen kunt zitten, voor een aantrekkelijke prijs? Kom dan maar eens koffie met ons drinken.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy