IT’S
PURE
ART

Wist je dat er nog elke dag 5000 TomToms verkocht worden? Terecht. Want de vele mogelijkheden die dit slimme navigatieapparaatje biedt zijn ongekend. En met een nieuw premium device in de GO-range, wordt het alleen maar beter en mooier. Sterker nog: het is een ware kunst. Aan ons de vraag om deze hagelnieuwe TomTom GO Premium te introduceren bij een groot, Europees publiek.

The Art of Navigation by TomTom

OPLOSSING

Na een uitgebreide merkversneller® lagen er drie werkbare concepten op tafel. Daarvan werd The Art of Navigation direct omarmd door de hele organisatie. Het idee: door de navigatieopties, slimme aanwijzingen (find my car) en en vernuftige toepassingen (zoals IFTTT) te visualiseren als street-art vertellen we dat navigatie je perceptie van de wereld om je heen kantelt. Je leven wordt een stuk makkelijker.

UITVOERING

Voor een uitgebreide middelenmix ontwikkelden we diverse uitingen. Basis hierbij waren een aantal keyvisuals: gefotografeerde straatbeelden met een artistieke inslag, die we verrijkten met graffiti, muurschilderingen en street art. Daarnaast ontwikkelden we instructievideo’s met eigen medewerkers en een animatie, waarin het lijnenspel uit de fotografie door een abstracte wereld glijdt. Reactie van de klant: ‘Strong & compelling communication concept’, ‘Beautiful visuals, delivering the right message’ en ‘Quick turnaround and delivery of requested assets’. #apetrots

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

LabV

De langste URL

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy