HOW TO
WIN IBM

In barre COVID-tijden is het lastig om een publiek voor je te winnen. Zeker als het om een pitchpresentatie gaat. Real estate investor and developer Hines wil graag het nieuwe hoofdkantoor van IBM ontwikkelen. Uitdaging: de betrokkenen zitten op verschillende locaties (New York, Londen, Amsterdam). Hoe overwin je de afstand en win je de pitch?

OPLOSSING

Wij lanceerden een drietrapsraket! Voor het webinar stuurden we IBM’ers een koffer met daarin o.a. een VR-bril, een 3D-geprint model van het nieuwe gebouw en een fraai vormgegeven beschrijving van het project. Vervolgens presenteerden we vanaf de verschillende locaties een spectaculair virtual event. Geïntegreerd, streaming en interactief. Met op iedere locatie een volledige studio en technische crew. En al tijdens de virtuele presentatie verzorgden wij fase 3: een uitgebreide en strak gedesignde interactieve pdf vol videocontent en virtual reality.

RESULTAAT

Niet alleen een webinar die staat als een huis; Hines is door naar de finaleronde van de pitch. Bovendien ontvingen we lovende reacties als ‘Jullie zijn super’, ‘We would have been nowhere without you’ en ‘I am very impressed’. Complimenten die we met blozende trots ontvangen.

Meer weten?
neem contact met
ons op

Meer Werk

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy