HOW TO
WIN IBM

In barre COVID-tijden is het lastig om een publiek voor je te winnen. Zeker als het om een pitchpresentatie gaat. Real estate investor and developer Hines wil graag het nieuwe hoofdkantoor van IBM ontwikkelen. Uitdaging: de betrokkenen zitten op verschillende locaties (New York, Londen, Amsterdam). Hoe overwin je de afstand en win je de pitch?

OPLOSSING

Wij lanceerden een drietrapsraket! Voor het webinar stuurden we IBM’ers een koffer met daarin o.a. een VR-bril, een 3D-geprint model van het nieuwe gebouw en een fraai vormgegeven beschrijving van het project. Vervolgens presenteerden we vanaf de verschillende locaties een spectaculair virtual event. Geïntegreerd, streaming en interactief. Met op iedere locatie een volledige studio en technische crew. En al tijdens de virtuele presentatie verzorgden wij fase 3: een uitgebreide en strak gedesignde interactieve pdf vol videocontent en virtual reality.

RESULTAAT

Niet alleen een webinar die staat als een huis; Hines is door naar de finaleronde van de pitch. Bovendien ontvingen we lovende reacties als ‘Jullie zijn super’, ‘We would have been nowhere without you’ en ‘I am very impressed’. Complimenten die we met blozende trots ontvangen.

Meer weten?
neem contact met
ons op

Meer Werk

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

hoofddorp sfeerfoto gaze

Vattenfall

Vattenfall Kom thuis om op te laden

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy