HOW TO
WIN IBM

In barre COVID-tijden is het lastig om een publiek voor je te winnen. Zeker als het om een pitchpresentatie gaat. Real estate investor and developer Hines wil graag het nieuwe hoofdkantoor van IBM ontwikkelen. Uitdaging: de betrokkenen zitten op verschillende locaties (New York, Londen, Amsterdam). Hoe overwin je de afstand en win je de pitch?

OPLOSSING

Wij lanceerden een drietrapsraket! Voor het webinar stuurden we IBM’ers een koffer met daarin o.a. een VR-bril, een 3D-geprint model van het nieuwe gebouw en een fraai vormgegeven beschrijving van het project. Vervolgens presenteerden we vanaf de verschillende locaties een spectaculair virtual event. Geïntegreerd, streaming en interactief. Met op iedere locatie een volledige studio en technische crew. En al tijdens de virtuele presentatie verzorgden wij fase 3: een uitgebreide en strak gedesignde interactieve pdf vol videocontent en virtual reality.

RESULTAAT

Niet alleen een webinar die staat als een huis; Hines is door naar de finaleronde van de pitch. Bovendien ontvingen we lovende reacties als ‘Jullie zijn super’, ‘We would have been nowhere without you’ en ‘I am very impressed’. Complimenten die we met blozende trots ontvangen.

Meer weten?
neem contact met
ons op

Meer Werk

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

vrouw houdt krat vast

de FNV

Haal de FNV erbij

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy