Virtual events: een onvergetelijke
merkbeleving!

Klanten inspireren en meenemen in je verhaal? Collega’s betrekken van over heel de wereld? Een live videobeleving via YouTube of Facebook? SowiesoHelder creëert onvergetelijke virtual events. Een enorm krachtig medium om je boodschap over te brengen. Met de nieuwste technische mogelijkheden en creatieve oplossingen betrekken we de doelgroep bij jouw verhaal. Want, make it memorable is ons credo!

 

Bekijk onze virtuele demo

 

Wat is een virtual event?

Een virtual event brengt twee werelden samen. Het is een online evenement waar mensen de interactie met elkaar aangaan. Denk hierbij aan je medewerkers, klanten of zakenrelaties. Onze techniek zorgt ervoor dat het geen standaard digitale vergadering is. Wij leveren een experience! In een virtuele 3D-wereld die past bij jouw merkbeleving, nemen wij het publiek mee op een onvergetelijke virtuele reis.

Mogelijkheden voor een
virtual events platform

Een virtual event biedt dezelfde mogelijkheden als een offline event, maar dan online! Vanuit een grote studio gaan hosts de interactie aan met jouw deelnemers. De hosts ontvangen gasten, voeren interessante discussies en gaan interactie aan met het publiek. En de gasten kunnen precies doen waar ze aan gewend zijn tijdens een event; netwerken, live chatten en vragen stellen. Maar dan van over heel de wereld.

Aantal
deelnemers

Schaalbaar

Ondersteuning
regie/techniek

+- 10 personen

Budget voor
virtueel event

Prijsindicatie: vanaf 30K

Kenmerken van deze dienst:

  • Live stream in 16:9 HD studio-kwaliteit
  • Memorabele ervaring in jouw merkstijl
  • TV-show vibes
  • Interactief en inspirerend
  • Streamen vanaf meerdere populaire videokanalen tegelijkertijd
  • Plenaire sessie en parallelle breakouts mogelijk
  • Virtuele stands van exposanten
  • Uitnodiging en registratie deelnemers
  • Vele opties voor elke doelstelling
  • Mogelijkheden voor een groot publiek, maar ook kleine groepen

Online én offline: hybride

Een real life en een virtual event combineren? SowiesoHelder biedt hybride events; ideaal wanneer je te maken hebt met deelnemers die zich in het buitenland bevinden of om een andere reden geen mogelijkheid hebben om het event fysiek bij te wonen. Belangrijk is dat het online gedeelte interactief is. Ook moet er voldoende activatie plaatsvinden om de deelnemers te prikkelen en te betrekken. Juiste content en technische tools creëren een beleving. Zo kan het publiek vanaf elke locatie de deelname kiezen die past bij hun behoefte: vanaf hun bank of in de zaal.

Content op het
virtual event platform

Zijn er exposanten betrokken bij jouw event? Ook zij hebben een plek in een virtual evenement. Zo is het mogelijk om een eigen contentpagina binnen het platform aan te bieden. Hier kunnen deelnemers alles vinden over de exposant. Maar ook vragen stellen en chatten. Nog een stapje verder? Voeg dan 3D opties toe.

Virtual event organiseren

Een virtual event organiseren vraagt specialistische kennis. De techniek moet foutloos zijn, de boodschap moet goed overkomen en interactie is essentieel. Doordat SowiesoHelder met verschillende specialisten en leveranciers werkt, zijn we flexibel en leveren wij op maat. Meer weten over onze werkwijze? Lees meer over onze aanpak van online events.

We organiseren ook online events voor:

tudelft logo
Hines logo
innoenergy logo
maandag logo

Ontdek meer in onze brochure

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ben je nieuwsgierig? Plan een afspraak met Joost via onderstaande module of stuur een mailtje. Dan verkennen wij samen de meest geschikte mogelijkheden voor jouw virtual event.

Meer Werk

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy