HOW TO
WIN IBM

In barre COVID-tijden is het lastig om een publiek voor je te winnen. Zeker als het om een pitchpresentatie gaat. Real estate investor and developer Hines wil graag het nieuwe hoofdkantoor van IBM ontwikkelen. Uitdaging: de betrokkenen zitten op verschillende locaties (New York, Londen, Amsterdam). Hoe overwin je de afstand en win je de pitch?

OPLOSSING

Wij lanceerden een drietrapsraket! Voor het webinar stuurden we IBM’ers een koffer met daarin o.a. een VR-bril, een 3D-geprint model van het nieuwe gebouw en een fraai vormgegeven beschrijving van het project. Vervolgens presenteerden we vanaf de verschillende locaties een spectaculair virtual event. Geïntegreerd, streaming en interactief. Met op iedere locatie een volledige studio en technische crew. En al tijdens de virtuele presentatie verzorgden wij fase 3: een uitgebreide en strak gedesignde interactieve pdf vol videocontent en virtual reality.

RESULTAAT

Niet alleen een webinar die staat als een huis; Hines is door naar de finaleronde van de pitch. Bovendien ontvingen we lovende reacties als ‘Jullie zijn super’, ‘We would have been nowhere without you’ en ‘I am very impressed’. Complimenten die we met blozende trots ontvangen.

Meer weten?
neem contact met
ons op

Meer Werk

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

medewerkers landal op het strand

Landal GreenParks

Verfrissende strand bijeenkomst

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy