HOW TO
WIN IBM

In barre COVID-tijden is het lastig om een publiek voor je te winnen. Zeker als het om een pitchpresentatie gaat. Real estate investor and developer Hines wil graag het nieuwe hoofdkantoor van IBM ontwikkelen. Uitdaging: de betrokkenen zitten op verschillende locaties (New York, Londen, Amsterdam). Hoe overwin je de afstand en win je de pitch?

OPLOSSING

Wij lanceerden een drietrapsraket! Voor het webinar stuurden we IBM’ers een koffer met daarin o.a. een VR-bril, een 3D-geprint model van het nieuwe gebouw en een fraai vormgegeven beschrijving van het project. Vervolgens presenteerden we vanaf de verschillende locaties een spectaculair virtual event. Geïntegreerd, streaming en interactief. Met op iedere locatie een volledige studio en technische crew. En al tijdens de virtuele presentatie verzorgden wij fase 3: een uitgebreide en strak gedesignde interactieve pdf vol videocontent en virtual reality.

RESULTAAT

Niet alleen een webinar die staat als een huis; Hines is door naar de finaleronde van de pitch. Bovendien ontvingen we lovende reacties als ‘Jullie zijn super’, ‘We would have been nowhere without you’ en ‘I am very impressed’. Complimenten die we met blozende trots ontvangen.

Meer weten?
neem contact met
ons op

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

ING

'Mooie Move' campagne

DeRegt Cables

Marcom strategie

ING

Gerichte activatiecampagne

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

Algemeen

E-learning

Vattenfall

Scrollytelling

Nutricia

OpTri bottle

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

nuon

Digitale Wereld

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

NO&B

Virtueel opera forward festival

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

ING

Stap voor stap meekijken

nuon

Vattenfall krant