HOE ZORG JE VOOR
VERBAND BIJ
SAMENWERKING
IN DE ZORG?

GRZPLUS is het nieuwe label van Zorgcirkel en Omring. De Zorgcirkel en Omring starten een intensieve samenwerking op het gebied van geriatrische zorg. De vraag aan SowiesoHelder: ontwikkel een identiteit en creëer daarmee een op zichzelf staand merk.

OPLOSSING

Na een visuele conceptronde ontwikkelden en ontwierpen we een nieuwe huisstijl. Speciaal voor het label GRZPLUS. Ook zorgden we voor de benodigde interne en externe middelen.

UITVOERING

Naast de volledige huisstijl en huisstijlgids maakten we diverse communicatiemiddelen zoals de website, divers drukwerk (folders, briefpapier, enveloppen e.d.), templates voor een nieuwsbrief en voor PowerPoint. Verder organiseerden we een intern event waarmee het nieuwe label wordt gelanceerd.

GRZ Plus Street display
Card
Folder

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Herenbos

WordPress website

digital & inbound

nuon

Digitale Wereld

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

lijntekening robot

De Zorgcirkel

Kwalifestival

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy