HOE ZORG JE VOOR
VERBAND BIJ
SAMENWERKING
IN DE ZORG?

GRZPLUS is het nieuwe label van Zorgcirkel en Omring. De Zorgcirkel en Omring starten een intensieve samenwerking op het gebied van geriatrische zorg. De vraag aan SowiesoHelder: ontwikkel een identiteit en creëer daarmee een op zichzelf staand merk.

OPLOSSING

Na een visuele conceptronde ontwikkelden en ontwierpen we een nieuwe huisstijl. Speciaal voor het label GRZPLUS. Ook zorgden we voor de benodigde interne en externe middelen.

UITVOERING

Naast de volledige huisstijl en huisstijlgids maakten we diverse communicatiemiddelen zoals de website, divers drukwerk (folders, briefpapier, enveloppen e.d.), templates voor een nieuwsbrief en voor PowerPoint. Verder organiseerden we een intern event waarmee het nieuwe label wordt gelanceerd.

GRZ Plus Street display
Card
Folder

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

LabV

De langste URL

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy