HOE ZORG JE VOOR
VERBAND BIJ
SAMENWERKING
IN DE ZORG?

GRZPLUS is het nieuwe label van Zorgcirkel en Omring. De Zorgcirkel en Omring starten een intensieve samenwerking op het gebied van geriatrische zorg. De vraag aan SowiesoHelder: ontwikkel een identiteit en creëer daarmee een op zichzelf staand merk.

OPLOSSING

Na een visuele conceptronde ontwikkelden en ontwierpen we een nieuwe huisstijl. Speciaal voor het label GRZPLUS. Ook zorgden we voor de benodigde interne en externe middelen.

UITVOERING

Naast de volledige huisstijl en huisstijlgids maakten we diverse communicatiemiddelen zoals de website, divers drukwerk (folders, briefpapier, enveloppen e.d.), templates voor een nieuwsbrief en voor PowerPoint. Verder organiseerden we een intern event waarmee het nieuwe label wordt gelanceerd.

GRZ Plus Street display
Card
Folder

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Nutricia

OpTri bottle

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy