HOE ZORG JE VOOR
VERBAND BIJ
SAMENWERKING
IN DE ZORG?

GRZPLUS is het nieuwe label van Zorgcirkel en Omring. De Zorgcirkel en Omring starten een intensieve samenwerking op het gebied van geriatrische zorg. De vraag aan SowiesoHelder: ontwikkel een identiteit en creëer daarmee een op zichzelf staand merk.

OPLOSSING

Na een visuele conceptronde ontwikkelden en ontwierpen we een nieuwe huisstijl. Speciaal voor het label GRZPLUS. Ook zorgden we voor de benodigde interne en externe middelen.

UITVOERING

Naast de volledige huisstijl en huisstijlgids maakten we diverse communicatiemiddelen zoals de website, divers drukwerk (folders, briefpapier, enveloppen e.d.), templates voor een nieuwsbrief en voor PowerPoint. Verder organiseerden we een intern event waarmee het nieuwe label wordt gelanceerd.

GRZ Plus Street display
Card
Folder

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

LabV

De langste URL

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

Algemeen

Escape room

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy