HOE ZORG JE VOOR
VERBAND BIJ
SAMENWERKING
IN DE ZORG?

GRZPLUS is het nieuwe label van Zorgcirkel en Omring. De Zorgcirkel en Omring starten een intensieve samenwerking op het gebied van geriatrische zorg. De vraag aan SowiesoHelder: ontwikkel een identiteit en creëer daarmee een op zichzelf staand merk.

OPLOSSING

Na een visuele conceptronde ontwikkelden en ontwierpen we een nieuwe huisstijl. Speciaal voor het label GRZPLUS. Ook zorgden we voor de benodigde interne en externe middelen.

UITVOERING

Naast de volledige huisstijl en huisstijlgids maakten we diverse communicatiemiddelen zoals de website, divers drukwerk (folders, briefpapier, enveloppen e.d.), templates voor een nieuwsbrief en voor PowerPoint. Verder organiseerden we een intern event waarmee het nieuwe label wordt gelanceerd.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

Vattenfall Live

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

medewerkers landal op het strand

Landal GreenParks

Verfrissende strand bijeenkomst

events & exhibition

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy