premium video en fotografie voor campagne

OMRON Healthcare is een van de grootste producenten van medische apparatuur voor therapieën en gezondheidsbewaking. De missie van OMRON Healthcare is om mensen overal ter wereld te helpen om een gezond en comfortabel leven te leiden. Omron wil een omgeving creëren waarin ze de huidige medische impact van bepaalde aandoeningen op het dagelijks leven zoveel mogelijk beperken om zo een betere levenskwaliteit te bieden. Producten van OMRON zijn onder meer bloeddrukmeters, vernevelaars voor de behandeling van ademhalingsproblemen, weegschalen en lichaamscompositiemeters en apparatuur voor het meten van lichaamstemperatuur.  

vrouw die bloeddruk meet
producten shoot in studio
mensen keuren foto op scherm
beeldbewerking van geschoten fotos

De vraag

Ontwikkel voor de OMRON-bloeddrukmeters en vernevelaars een foto- en videocampagne voor consumenten retail, waarbij de voordelen uitgelicht worden. De producten dienen zowel ‘in gebruik’ te worden afgebeeld, als productshots. OMRON Healthcare heeft ook een app ontwikkeld, de OMRON Connect app 2.0. Deze app kun je koppelen aan de apparatuur en via de app kun je je voortgang meten en tracken en de uitkomsten direct delen met bijvoorbeeld je huisarts of cardioloog.

Daarnaast ook een video over de IntelliWrap Cuff: een bijzondere voorgevormde manchet, wat zorgt voor een correcte meting op elke plek op de bovenarm. De content wordt ingezet op retailplatforms zoals Amazon, en ook voor social kanalen.     

De oplossing

Onze producer heeft de opdracht uitgewerkt tot een overzichtelijke breakdown. Op basis hiervan zijn zoekopdrachten voor locaties, cast en crew uitgezet. Met efficiëntie en duurzaamheid in het achterhoofd, zijn er vijf draaidagen gepland waarbij fotografie en video samen optrokken en elkaar opvolgden. Op 3 locaties zijn verschillende standpunten geproduceerd zodat er een rijke diversiteit aan achtergronden te zien is die niet afleidt van waar de aandacht op gericht moet worden: de producten. Samen met de klant zijn de finale beslissingen gemaakt over locatie, cast, rekwisieten, en decor. Alle foto’s zijn geretoucheerd en geoptimaliseerd, waarbij de schermpjes extra aandacht hebben gekregen. De postproductie voor de video is geheel intern gedaan door het toevoegen van grading, teksten, premium 3D animatie, en een passende soundtrack. 

Het resultaat

OMRON Healthcare heeft nu een prachtige serie van beelden van hun hele assortiment bloeddrukmeters en vernevelaars. Daarnaast 2 promotievideo’s (app en intelligente manchet) waarmee consumenten via social en retail bediend kunnen worden. Deze hoogkwalitatieve visualisaties passen bij het merk: OMRON, nr 1. recommended.

Of zoals ze zelf zeggen:

Mei Polano-van Loosbroek, Marketing Manager: “SowiesoHelder heeft met bijzonder veel professionaliteit en aandacht een fantastisch resultaat   behaald: inspirerende en loepzuivere fotografie, met oog voor detail. De video’s zijn precies geworden wat we voor ogen hadden; aandachttrekkers met een korte, heldere boodschap, de juiste balans tussen product, boodschap en merk. Voorafgaand aan een uitstekend resultaat, zijn wij ook bijzonder positief over de energie die het SowiesoHelder team heeft gestoken in het productieproces. De samenwerking op de set was constructief, iedereen was zeer gemotiveerd en up beat. Superleuk om samen bezig te zijn met het bereiken van een mooi eindresultaat. Wij kijken uit naar het volgende project samen met SowiesoHelder!”

En jij?

Ben jij op zoek naar een partij die op een efficiënte manier content voor je kan verzorgen? Van het concept tot en met de executie verzorgen wij het volledige traject. Onze producers bereiden de dag van de ‘shoot’ dusdanig voor zodat iedereen exact weet wat hij of zij moet doen. Het resultaat is dat er dan op de dagen van de ‘shoot’ er een relaxte sfeer heerst waarin iedereen zich comfortabel voelt en kwaliteit een logische uitkomst is. Wil je meer weten over onze aanpak, neem dan contact met ons op. We vertellen je graag meer. 

Meer weten?
neem contact met
ons op

Meer Werk

LabV

De langste URL

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy