400.000 handen
in de
schone lucht.

Een nieuwe manier van verhalen delen voor Vattenfall. Hoe vertel je complexe verhalen op een aantrekkelijke manier. Aan een zo breed mogelijk publiek? Voor Nuon, een technisch gedreven organisatie, een belangrijke vraag. Want als klanten begrijpen wat je doet, verhoogt dat de betrokkenheid.

OPLOSSING

Wij stelden voor om te gaan scrolly-tellen. Een leuke, eigentijdse en interactieve manier van het delen van verhalen, waarbij klanten zelf kunnen bepalen hoe en in welk tempo ze een case (al scrollende) lezen en bekijken. Het is geschikt voor zowel desktop als mobiel.

UITVOERING

Een digitaal platform waar een onderwerp in slides ondersteund door video, animaties en geluid wordt uitgelegd aan de doelgroep. Beschikbaar vanaf ieder device.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy