400.000 handen
in de
schone lucht.

Een nieuwe manier van verhalen delen voor Vattenfall. Hoe vertel je complexe verhalen op een aantrekkelijke manier. Aan een zo breed mogelijk publiek? Voor Nuon, een technisch gedreven organisatie, een belangrijke vraag. Want als klanten begrijpen wat je doet, verhoogt dat de betrokkenheid.

OPLOSSING

Wij stelden voor om te gaan scrolly-tellen. Een leuke, eigentijdse en interactieve manier van het delen van verhalen, waarbij klanten zelf kunnen bepalen hoe en in welk tempo ze een case (al scrollende) lezen en bekijken. Het is geschikt voor zowel desktop als mobiel.

UITVOERING

Een digitaal platform waar een onderwerp in slides ondersteund door video, animaties en geluid wordt uitgelegd aan de doelgroep. Beschikbaar vanaf ieder device.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

ing

Gerichte activatiecampagne

ing

'Mooie Move' campagne

attens

Campagne

Vattenfall

Scrollytelling

algemeen

Escape room

algemeen

E-learning

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

Nutricia

OpTri bottle

nuon

Digitale Wereld

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

CAD & Company

Van een offline naar online event

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

tomtom

'Black Friday' campagne

nuon

Vattenfall krant