400.000 handen
in de
schone lucht.

Een nieuwe manier van verhalen delen voor Vattenfall. Hoe vertel je complexe verhalen op een aantrekkelijke manier. Aan een zo breed mogelijk publiek? Voor Nuon, een technisch gedreven organisatie, een belangrijke vraag. Want als klanten begrijpen wat je doet, verhoogt dat de betrokkenheid.

OPLOSSING

Wij stelden voor om te gaan scrolly-tellen. Een leuke, eigentijdse en interactieve manier van het delen van verhalen, waarbij klanten zelf kunnen bepalen hoe en in welk tempo ze een case (al scrollende) lezen en bekijken. Het is geschikt voor zowel desktop als mobiel.

UITVOERING

Een digitaal platform waar een onderwerp in slides ondersteund door video, animaties en geluid wordt uitgelegd aan de doelgroep. Beschikbaar vanaf ieder device.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Herenbos

WordPress website

digital & inbound

ING

Inspirerende documentaire

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy