400.000 handen
in de
schone lucht.

Een nieuwe manier van verhalen delen voor Vattenfall. Hoe vertel je complexe verhalen op een aantrekkelijke manier. Aan een zo breed mogelijk publiek? Voor Nuon, een technisch gedreven organisatie, een belangrijke vraag. Want als klanten begrijpen wat je doet, verhoogt dat de betrokkenheid.

OPLOSSING

Wij stelden voor om te gaan scrolly-tellen. Een leuke, eigentijdse en interactieve manier van het delen van verhalen, waarbij klanten zelf kunnen bepalen hoe en in welk tempo ze een case (al scrollende) lezen en bekijken. Het is geschikt voor zowel desktop als mobiel.

UITVOERING

Een digitaal platform waar een onderwerp in slides ondersteund door video, animaties en geluid wordt uitgelegd aan de doelgroep. Beschikbaar vanaf ieder device.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

Herenbos

WordPress website

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

nuon

Digitale Wereld

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy