LEREN MOET LEUK ZIJN, OOK VOOR VOLWASSENEN

Een interactieve full video e-learning. Hoe krijg je collega’s zo ver dat ze ongepaste zaken melden? Waar ligt de grens? En hoe ga je ermee om? De klant vroeg ons een originele manier om zaken als racisme, onvoorzichtig omgaan met klantgegevens of diefstal aan de kaak te stellen.

OPLOSSING

Wij creëerden samen met het digitale team een training waarbij de gebruiker mee wordt genomen in 3 interactieve verhalen. Daarbij hebben de keuzes die de gebruiker maakt invloed op het verloop van het verhaal. Uiteindelijk wordt duidelijk dat het altijd belangrijk is om je uit te spreken als je gedrag signaleert dat ongepast is.

UITVOERING

In een periode van 2 maanden hebben we voor 3 interactieve films het script geschreven, de video’s geschoten en gemonteerd. Daarna hebben we de video’s verwerkt in een e-learning module en vertaald naar 9 talen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy