LEREN MOET LEUK ZIJN, OOK VOOR VOLWASSENEN

Een interactieve full video e-learning. Hoe krijg je collega’s zo ver dat ze ongepaste zaken melden? Waar ligt de grens? En hoe ga je ermee om? De klant vroeg ons een originele manier om zaken als racisme, onvoorzichtig omgaan met klantgegevens of diefstal aan de kaak te stellen.

OPLOSSING

Wij creëerden samen met het digitale team een training waarbij de gebruiker mee wordt genomen in 3 interactieve verhalen. Daarbij hebben de keuzes die de gebruiker maakt invloed op het verloop van het verhaal. Uiteindelijk wordt duidelijk dat het altijd belangrijk is om je uit te spreken als je gedrag signaleert dat ongepast is.

UITVOERING

In een periode van 2 maanden hebben we voor 3 interactieve films het script geschreven, de video’s geschoten en gemonteerd. Daarna hebben we de video’s verwerkt in een e-learning module en vertaald naar 9 talen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy