LEREN MOET LEUK ZIJN, OOK VOOR VOLWASSENEN

Een interactieve full video e-learning. Hoe krijg je collega’s zo ver dat ze ongepaste zaken melden? Waar ligt de grens? En hoe ga je ermee om? De klant vroeg ons een originele manier om zaken als racisme, onvoorzichtig omgaan met klantgegevens of diefstal aan de kaak te stellen.

OPLOSSING

Wij creëerden samen met het digitale team een training waarbij de gebruiker mee wordt genomen in 3 interactieve verhalen. Daarbij hebben de keuzes die de gebruiker maakt invloed op het verloop van het verhaal. Uiteindelijk wordt duidelijk dat het altijd belangrijk is om je uit te spreken als je gedrag signaleert dat ongepast is.

UITVOERING

In een periode van 2 maanden hebben we voor 3 interactieve films het script geschreven, de video’s geschoten en gemonteerd. Daarna hebben we de video’s verwerkt in een e-learning module en vertaald naar 9 talen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy