LEREN MOET LEUK ZIJN, OOK VOOR VOLWASSENEN

Een interactieve full video e-learning. Hoe krijg je collega’s zo ver dat ze ongepaste zaken melden? Waar ligt de grens? En hoe ga je ermee om? De klant vroeg ons een originele manier om zaken als racisme, onvoorzichtig omgaan met klantgegevens of diefstal aan de kaak te stellen.

OPLOSSING

Wij creëerden samen met het digitale team een training waarbij de gebruiker mee wordt genomen in 3 interactieve verhalen. Daarbij hebben de keuzes die de gebruiker maakt invloed op het verloop van het verhaal. Uiteindelijk wordt duidelijk dat het altijd belangrijk is om je uit te spreken als je gedrag signaleert dat ongepast is.

UITVOERING

In een periode van 2 maanden hebben we voor 3 interactieve films het script geschreven, de video’s geschoten en gemonteerd. Daarna hebben we de video’s verwerkt in een e-learning module en vertaald naar 9 talen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

hoofddorp sfeerfoto gaze

Vattenfall

Vattenfall Kom thuis om op te laden

film & content

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy