LEREN MOET LEUK ZIJN, OOK VOOR VOLWASSENEN

Een interactieve full video e-learning. Hoe krijg je collega’s zo ver dat ze ongepaste zaken melden? Waar ligt de grens? En hoe ga je ermee om? De klant vroeg ons een originele manier om zaken als racisme, onvoorzichtig omgaan met klantgegevens of diefstal aan de kaak te stellen.

OPLOSSING

Wij creëerden een training waarbij de gebruiker mee wordt genomen in 3 interactieve verhalen. Daarbij hebben de keuzes die de gebruiker maakt invloed op het verloop van het verhaal. Uiteindelijk wordt duidelijk dat het altijd belangrijk is om je uit te spreken als je gedrag signaleert dat ongepast is.

UITVOERING

In een periode van 2 maanden hebben we voor 3 interactieve films het script geschreven, de video’s geschoten en gemonteerd. Daarna hebben we de video’s verwerkt in een e-learning module en vertaald naar 9 talen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

Attens

Campagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy