LEREN MOET LEUK ZIJN, OOK VOOR VOLWASSENEN

Een interactieve full video e-learning. Hoe krijg je collega’s zo ver dat ze ongepaste zaken melden? Waar ligt de grens? En hoe ga je ermee om? De klant vroeg ons een originele manier om zaken als racisme, onvoorzichtig omgaan met klantgegevens of diefstal aan de kaak te stellen.

OPLOSSING

Wij creëerden een training waarbij de gebruiker mee wordt genomen in 3 interactieve verhalen. Daarbij hebben de keuzes die de gebruiker maakt invloed op het verloop van het verhaal. Uiteindelijk wordt duidelijk dat het altijd belangrijk is om je uit te spreken als je gedrag signaleert dat ongepast is.

UITVOERING

In een periode van 2 maanden hebben we voor 3 interactieve films het script geschreven, de video’s geschoten en gemonteerd. Daarna hebben we de video’s verwerkt in een e-learning module en vertaald naar 9 talen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

ING

Inspirerende documentaire

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

nuon

Vattenfall krant

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy