DE BESTE
BABYVOEDING MAAK
JE MET AANDACHT

Een animatie voor Danone Quality & Food Standards. Het maken van babyvoeding is geen kinnesinne. Er moet veel strenger gelet worden op de voedselveiligheid dan bij volwassenen. Danone voert daarom een streng beleid op basis van een aantal standaarden. Deze hebben een enorme impact op de organisatie, leveranciers en fabrieksmedewerkers. Aan ons de vraag om dit helder en duidelijk uit te leggen aan alle betrokkenen.

OPLOSSING

Wij produceerden een speelse animatie die fris en vlot aanvoelt en voor alle doelgroepen aantrekkelijk is. Geen droge opsomming van technische feiten, maar een verhaal waarin de kijker wordt meegenomen, met alle overwegingen die meespelen in het (uiterst complexe) proces.

UITVOERING

De video is onderdeel van een verplicht informatiepakket voor iedereen die bij het productieproces betrokken is. Daarnaast wordt de video vertoond tijdens presentaties bij leveranciers van ingrediënten die aan de hoge standaarden van Danone moeten voldoen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy