DE BESTE
BABYVOEDING MAAK
JE MET AANDACHT

Een animatie voor Danone Quality & Food Standards. Het maken van babyvoeding is geen kinnesinne. Er moet veel strenger gelet worden op de voedselveiligheid dan bij volwassenen. Danone voert daarom een streng beleid op basis van een aantal standaarden. Deze hebben een enorme impact op de organisatie, leveranciers en fabrieksmedewerkers. Aan ons de vraag om dit helder en duidelijk uit te leggen aan alle betrokkenen.

OPLOSSING

Wij produceerden een speelse animatie die fris en vlot aanvoelt en voor alle doelgroepen aantrekkelijk is. Geen droge opsomming van technische feiten, maar een verhaal waarin de kijker wordt meegenomen, met alle overwegingen die meespelen in het (uiterst complexe) proces.

UITVOERING

De video is onderdeel van een verplicht informatiepakket voor iedereen die bij het productieproces betrokken is. Daarnaast wordt de video vertoond tijdens presentaties bij leveranciers van ingrediënten die aan de hoge standaarden van Danone moeten voldoen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

ING

Inspirerende documentaire

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy