AL 25 JAAR
GEZOND!

Hoe voeding en supplementen helpen bij je gezondheid. De 25e editie van het Folia Orthica Symposium is een jubileum! Het is een bijeenkomst waar gezondheidsprofessionals uit verschillende specialismen en met verschillende achtergronden bij elkaar komen. Deze editie vormde de springplank voor de komende jaren, waarmee de Stichting Educatie Atrium Innovations (SEAI) nieuwe stappen in haar dienstverlening zet.

OPLOSSING

We bedachten een symposium dat zich onderscheidde van de voorgaande jaren. Daarbij boden we inspiratie over mogelijkheden en de ontwikkelingen op het gebied van voeding, leefstijl, suppletie en het microbioom. Ook positioneerden we de SEAI als een (nieuw) merk.

UITVOERING

We hebben een dynamisch, interactief event opgezet. Bezoekers doorliepen in kleine groepen een gevarieerd en uniek programma in carrouselvorm, op unieke plekken in het theater. Zo waren de presentaties niet alleen voorbehouden aan het hoofdpodium. Naast sprekers uit de branche sloot Andre Kuipers het symposium op indrukwekkende wijze af met zijn presentatie ‘Medische aspecten in de Ruimtevaart’.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

vrouw houdt krat vast

de FNV

Haal de FNV erbij

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy