Bij Powerpeers koop je niet zomaar groene stroom, maar bepaal je zelf waar je die stroom vandaan haalt. Van het dak met zonnepanelen van de buurman bijvoorbeeld. Je deelt dus groene stroom met elkaar. Dat moet natuurlijk iedereen weten.
Hoe bereik je de jonge doelgroep die steeds vaker voor duurzaam kiest en zich ook voor langere tijd aan een leverancier wil binden? Dat is een groep die veel online is, maar daar ook alles al gezien en gehoord heeft. Ze zijn dus snel verveelt en je moet zorgen dat je opvalt tussen al die banners, filmpjes en foto’s.
Om te beginnen zijn we samen om de tafel gaan zitten voor een Merkversneller sessie. Het concept werd: ‘Groen voor elkaar’. Dat hebben we uitgewerkt in banners voor Facebook en Instagram, videobanners, filmpjes voor YouTube en een nieuwe homepage. Met frisse, kleurrijke fotografie met jonge en dynamische modellen. De foto’s zijn verbonden met een lijn: de verbinding tussen de afnemer van energie (iemand met een mobiele telefoon of virtual reality bril) en de aanbieder van energie (iemand met een zonnepaneel). Met de copy: ‘Energie nodig? Vraag het een ander. Samen 100% groene stroom delen’, is de cirkel rond.
480.900 impressies, een bereik van 194.180 profielen en groot bereik binnen de leeftijdsgroep 25-35 en 35-44. Als je het heel precies wilt weten. Dat mogen we toch een mooi resultaat noemen.
Het is heel fijn samenwerken met Sowieso Helder! Ze zijn betrokken, creatief en origineel.”
Wil je ook een digitale campagne die eruit springt en precies de doelgroep bereikt waar je van droomt? Dan gaan we graag met je om de tafel.