Dat hebben we ‘groen voor elkaar’

Bij Powerpeers koop je niet zomaar groene stroom, maar bepaal je zelf waar je die stroom vandaan haalt. Van het dak met zonnepanelen van de buurman bijvoorbeeld. Je deelt dus groene stroom met elkaar. Dat moet natuurlijk iedereen weten.

Samen groene stroom delen
Groen voor elkaar

De uitdaging

Hoe bereik je de jonge doelgroep die steeds vaker voor duurzaam kiest en zich ook voor langere tijd aan een leverancier wil binden? Dat is een groep die veel online is, maar daar ook alles al gezien en gehoord heeft. Ze zijn dus snel verveelt en je moet zorgen dat je opvalt tussen al die banners, filmpjes en foto’s.

Oplossing

Om te beginnen zijn we samen om de tafel gaan zitten voor een Merkversneller sessie. Het concept werd: ‘Groen voor elkaar’. Dat hebben we uitgewerkt in banners voor Facebook en Instagram, videobanners, filmpjes voor YouTube en een nieuwe homepage. Met frisse, kleurrijke fotografie met jonge en dynamische modellen. De foto’s zijn verbonden met een lijn: de verbinding tussen de afnemer van energie (iemand met een mobiele telefoon of virtual reality bril) en de aanbieder van energie (iemand met een zonnepaneel). Met de copy: ‘Energie nodig? Vraag het een ander. Samen 100% groene stroom delen’, is de cirkel rond.

Het resultaat

480.900 impressies, een bereik van 194.180 profielen en groot bereik binnen de leeftijdsgroep 25-35 en 35-44. Als je het heel precies wilt weten. Dat mogen we toch een mooi resultaat noemen.

Of zoals ze zelf zeggen…

Het is heel fijn samenwerken met Sowieso Helder! Ze zijn betrokken, creatief en origineel.”

En jij?

Wil je ook een digitale campagne die eruit springt en precies de doelgroep bereikt waar je van droomt? Dan gaan we graag met je om de tafel.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy