Dat hebben we ‘groen voor elkaar’

Bij Powerpeers koop je niet zomaar groene stroom, maar bepaal je zelf waar je die stroom vandaan haalt. Van het dak met zonnepanelen van de buurman bijvoorbeeld. Je deelt dus groene stroom met elkaar. Dat moet natuurlijk iedereen weten.

Samen groene stroom delen
Groen voor elkaar

De uitdaging

Hoe bereik je de jonge doelgroep die steeds vaker voor duurzaam kiest en zich ook voor langere tijd aan een leverancier wil binden? Dat is een groep die veel online is, maar daar ook alles al gezien en gehoord heeft. Ze zijn dus snel verveelt en je moet zorgen dat je opvalt tussen al die banners, filmpjes en foto’s.

Oplossing

Om te beginnen zijn we samen om de tafel gaan zitten voor een Merkversneller sessie. Het concept werd: ‘Groen voor elkaar’. Dat hebben we uitgewerkt in banners voor Facebook en Instagram, videobanners, filmpjes voor YouTube en een nieuwe homepage. Met frisse, kleurrijke fotografie met jonge en dynamische modellen. De foto’s zijn verbonden met een lijn: de verbinding tussen de afnemer van energie (iemand met een mobiele telefoon of virtual reality bril) en de aanbieder van energie (iemand met een zonnepaneel). Met de copy: ‘Energie nodig? Vraag het een ander. Samen 100% groene stroom delen’, is de cirkel rond.

Het resultaat

480.900 impressies, een bereik van 194.180 profielen en groot bereik binnen de leeftijdsgroep 25-35 en 35-44. Als je het heel precies wilt weten. Dat mogen we toch een mooi resultaat noemen.

Of zoals ze zelf zeggen…

Het is heel fijn samenwerken met Sowieso Helder! Ze zijn betrokken, creatief en origineel.”

En jij?

Wil je ook een digitale campagne die eruit springt en precies de doelgroep bereikt waar je van droomt? Dan gaan we graag met je om de tafel.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy