ALLEMAAL
DIGITAAL!

Zo maakt Nuon de digitale transitie voor klanten. Digitale mogelijkheden maken het steeds makkelijker voor klanten om zaken zelf, online te regelen. Daarmee nemen ook hun verwachtingen toe. Hoe staan we er nu voor in de digitale transitie? Hoe spelen we daar als Nuon op in? En wat betekent dit voor de manier waarop wij zaken doen met onze klanten?

OPLOSSING

We maakten een film vanuit het perspectief van de klant. Deze klant neemt ons mee in de wereld van nu. Hieruit leert de Nuon medewerker dat als hij de zaken juist aanpakt, de consument zijn diensten omarmt.

UITVOERING

Een authentieke manier van storytelling met sprekende voorbeelden, onder de titel: ‘Simple with a human touch’. De film werd online gedeeld en tijdens diverse presentaties getoond.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy