ALLEMAAL
DIGITAAL!

Zo maakt Nuon de digitale transitie voor klanten. Digitale mogelijkheden maken het steeds makkelijker voor klanten om zaken zelf, online te regelen. Daarmee nemen ook hun verwachtingen toe. Hoe staan we er nu voor in de digitale transitie? Hoe spelen we daar als Nuon op in? En wat betekent dit voor de manier waarop wij zaken doen met onze klanten?

OPLOSSING

We maakten een film vanuit het perspectief van de klant. Deze klant neemt ons mee in de wereld van nu. Hieruit leert de Nuon medewerker dat als hij de zaken juist aanpakt, de consument zijn diensten omarmt.

UITVOERING

Een authentieke manier van storytelling met sprekende voorbeelden, onder de titel: ‘Simple with a human touch’. De film werd online gedeeld en tijdens diverse presentaties getoond.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Nutricia

OpTri bottle

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

nuon

Vattenfall krant

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy