ALLEMAAL
DIGITAAL!

Zo maakt Nuon de digitale transitie voor klanten. Digitale mogelijkheden maken het steeds makkelijker voor klanten om zaken zelf, online te regelen. Daarmee nemen ook hun verwachtingen toe. Hoe staan we er nu voor in de digitale transitie? Hoe spelen we daar als Nuon op in? En wat betekent dit voor de manier waarop wij zaken doen met onze klanten?

OPLOSSING

We maakten een film vanuit het perspectief van de klant. Deze klant neemt ons mee in de wereld van nu. Hieruit leert de Nuon medewerker dat als hij de zaken juist aanpakt, de consument zijn diensten omarmt.

UITVOERING

Een authentieke manier van storytelling met sprekende voorbeelden, onder de titel: ‘Simple with a human touch’. De film werd online gedeeld en tijdens diverse presentaties getoond.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

ing

'Mooie Move' campagne

Van der pekstraat

Straat campagne

DeRegt Cables

Marcom strategie

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

HERENBOS

WordPress website

algemeen

E-learning

Danone

Quality & Food Standards animatie

COBRASPEN

Vastgoed ontwikkelaar

ing

Inspirerende documentaire

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

medewerkers landal op het strand

Landal GreenParks

Verfrissende strand bijeenkomst

DE ZORGCIRKEL

Personeelsmagazine

tomtom

'Black Friday' campagne

nuon

Vattenfall krant