Sterke beleving
van evenementen:
ook online!

Samen iets beleven is een belangrijke factor bij een online evenement. Je wilt de deelnemer meenemen in je verhaal. Inspireren, verbinden en doelen bereiken. Maar hoe pak je dat aan op het moment dat de deelnemer thuis achter zijn computer zit? SowiesoHelder heeft jarenlange ervaring met het creëren van sfeer en beleving bij evenementen. Deze kennis zetten wij nu ook in voor online activiteiten! Door spannende content, de juiste interactie en de manier waarop je deelnemers betrekt, geven wij jouw online event een wow-factor.

Storytelling: beleef het door content!

Alles draait om content. Met de juiste content kun je jouw doelgroep betrekken, prikkelen en overtuigen. Het zorgt ervoor dat de boodschap overkomt en het onderscheid jouw online merk van dat van concurrenten. Maar hoe pak je dit aan? We starten met het uitdenken van de perfecte flow. Hierdoor is de content inhoudelijk sterk, vertel je een spannend verhaal en blijft het publiek geboeid. Zo zetten we een presentatie bijvoorbeeld om tot een experience, door het te verrijken met video, audio en visuals. Wij hebben alles in huis: de conceptuele kracht, digital expertise, design, video, projectmanagement – daardoor weet je bij ons zeker dat de content naadloos op elkaar is afgestemd.

camera online presentatie
green screen studio
studio mengpaneel

Zorg voor interactie

Interactie is een van de belangrijkste factoren tijdens een event. Door interactie op de juiste manier in te zetten kun je je sprekers, je publiek en je merk aan elkaar verbinden. Zo maak je deelnemers onderdeel van de belevingswereld. Dit kan bij zowel kleinschalige als grootschalige online evenementen.

Interactie tijdens een webinar of presentatie
Om een webinar of presentatie tot een succes te maken, is interactie essentieel. Er zijn veel mogelijkheden om interactie tijdens een webinar te bewerkstelligen. Op basis van de doelstellingen bepalen we samen hoeveel en wanneer je interactie met de doelgroep wilt. Op basis daarvan maken we een passend plan om deelnemers actief te houden.

Interactie tijdens een virtueel event
Tijdens een virtual event is de opzet grootschaliger. Techniek zorgt ervoor dat interactie nog steeds de juiste beleving biedt. Door de inzet van polls betrek je een groot publiek bij het verhaal. Of richt virtuele break-out kamers in, waar deelnemers in kleine samenstellingen samenkomen. SowiesoHelder is specialist in het bepalen van de mate en momenten waarop interactie waarde toevoegt en welke techniek daarvoor nodig is.

Wil je weten welk event past bij jouw doelstellingen? Bekijk de dienstenpagina.

Engagement creëert
beleving

Waarom is betrokkenheid zo belangrijk tijdens een event? Door deelnemers te betrekken bij het evenement maak je hen een belangrijk onderdeel. Je trekt de aandacht en focus naar je merk toe en maakt het een beleving die blijft hangen! Wij helpen hierbij tijdens alle fases: vooraf, tijdens en na afloop.

Voorafgaand aandacht creëren voor het event enthousiasmeert en informeert de doelgroep over de onderwerpen die het event behandelt. Vertaal daarom de onderwerpen door naar de waarde die het creëert voor de doelgroep. Probeer om het netwerken vooraf en tijdens het event te bevorderen en moedig de doelgroep aan om actief mee te doen. Een uniek concept helpt hierbij! Zo blijven de deelnemers ook na afloop nog lang aan het event denken.

We organiseren ook online events voor:

 

tudelft logo
bosch logo
AkzoNobel logo
maandag logo
Landal GreenParks
ECP | Platform voor de InformatieSamenleving

Ontdek meer in onze brochure

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer weten over onze aanpak? Lees hier hoe wij een online event opzetten. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? plan een afspraak met Joost via onderstaande module of stuur een mailtje.

Meer Werk

Attens

Campagne

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy