KLM FLIGHT
EXPERIENCE
SEMINAR

Geen museum. Geen voorstelling. Geen talkshow. Geen film. Geen live event. Maar wel: alles bij elkaar. Voor 100 jaar KLM Open bedachten we een experience, speciaal voor de top Flying Blue klanten en de corporate relaties: Klanten die vaker vliegen dan het eigen personeel. De vraag: Vertel hen iets over vliegen en luchtvaart, wat ze nog niet weten.

OPLOSSING

Tijdens de Golf Open organiseerden wij in het KLM House een anderhalf uur durend programma. Inclusief een lunch van restaurant Blue by KLM. Bij binnenkomst waren de nieuwste innovaties te zien (en aan te raken) op het gebied van de luchtvaart. Honderd bezoekers beleefden per keer een interactieve en dynamische 360° experience. Het was alsof ze aan boord stapten van een vlucht van AMS naar LAX en onderweg steeds op de hoogte gehouden werden van wat er om hen heen gebeurde. Zo ontvingen ze bijvoorbeeld vanuit de cockpit regelmatig updates over hun vlucht. Maar ook werden er hapjes geserveerd, was er contact met de luchtverkeersleiding en kwamen er gasten (sprekers) ‘aan boord’.

opstelling van de zaal
volle zaal presentatie op scherm
sprekers op podium
logo klm open 100 jaar

RESULTAAT

Op een hoofdscherm werd veel video getoond, ondersteund met beelden op verschillende schermen rondom. Een presentator leidde samen met een KLM piloot en stewardess de bezoekers langs verschillende touchpoints, in video, maar ook live in bijvoorbeeld interviews. Soms kwam video ‘tot leven’ en kwamen de gefilmde hapjes, vanuit het scherm rechtstreeks de zaal in. Al met al was het een experience voor alle zintuigen die door de bezoekers zeer goed ontvangen is!

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy