Haal alles uit
jouw online
conferentie!

Wil je een online conferentie die past bij jouw merkbeleving? Met de juiste technische kennis haal je meer uit jouw vertrouwde online meeting software. Een unieke online oplossing om impact te maken met jouw conferentie of congres. Samen zorgen we voor een onuitwisbare indruk.

Een effectieve online meeting

Mensen vanaf verschillende locaties verbinden en raken. Het lijkt een uitdaging, maar door juist gebruik van tools is alles mogelijk! Door middel van een volledige merk geïntegreerde aanpak maak je zelfs van een online vergadering een heuse merkbeleving. Door een doelgerichte benadering, de juiste regie en structuur, blijft de boodschap hangen. Een online meeting met impact!

Mogelijkheden voor
online conferentie

Waarschijnlijk ben je bekend met de bestaande videocall platforms. Microsoft Teams, Zoom, Google Hangout, er zijn vele online conference tools. Maar er is zoveel meer mogelijk met deze programma’s. Door een aantal technische aanpassingen, springt jouw conferentie eruit. Gewoon, met je eigen vertrouwde software. Denk bijvoorbeeld aan een branded achtergrond, of een goede opbouw en structuur door meer controle en regie.

Aantal
deelnemers

Max. 50 personen

Ondersteuning
regie/techniek

1 à 2 personen

Budget voor
online conferentie

Prijsindicatie: vanaf 3K

Kenmerken van onze
online conferentie dienst

  • Begeleiding van regie
  • Achtergrond in jouw merkstijl
  • Aanvullende techniek en software, waardoor veel mogelijk is
  • Compatibel met jouw favoriete online conference tools, bijvoorbeeld: Zoom, Teams, Jitsi, Google Hangout, Skype, GoToMeeting, Join.me en nog vele andere
  • Uitbreidingen mogelijk via webinar platformen: inschrijving, bevestigingen, reminders, deelname tracking polls en evaluaties
zoom call beeldscherm

Een online meeting op maat

Van een concept tot de regie en techniek: wij hebben het in huis. Door een mix van verschillende specialisten en leveranciers zetten wij een effectieve online conferentie op. Per online meeting bepalen wij welke techniek en content er nodig is. Zo ben je zeker van een passende aanpak die aansluit op de wensen en behoeften van jouw organisatie. Wij maken het op maat!

Onze werkwijze

Het traject dat we bij de productie van een online conferentie doorlopen is voor geen enkele conferentie hetzelfde. Elk online congres kent immers zijn eigen combinatie van elementen waaruit het event is opgebouwd. Toch zijn er globaal drie fasen te onderscheiden. We starten elk proces met de conceptfase, waarin de opzet besproken wordt. In een volgende fase bepalen wij welke techniek en content er nodig is. Samen lopen wij door de fasen heen, die onze werkwijze typeert.

We organiseren ook online events voor:

tudelft logo
hines logo
innoenergy logo
maandag logo

Ontdek meer in onze brochure

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Heb je interesse? Plan een afspraak met Joost via onderstaande module of stuur een mailtje. Wij kijken graag samen naar de opties.

Meer Werk

vrouw houdt krat vast

de FNV

Haal de FNV erbij

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy