Dat hebben we ‘groen voor elkaar’

Bij Powerpeers koop je niet zomaar groene stroom, maar bepaal je zelf waar je die stroom vandaan haalt. Van het dak met zonnepanelen van de buurman bijvoorbeeld. Je deelt dus groene stroom met elkaar. Dat moet natuurlijk iedereen weten.

Samen groene stroom delen
Groen voor elkaar

De uitdaging

Hoe bereik je de jonge doelgroep die steeds vaker voor duurzaam kiest en zich ook voor langere tijd aan een leverancier wil binden? Dat is een groep die veel online is, maar daar ook alles al gezien en gehoord heeft. Ze zijn dus snel verveelt en je moet zorgen dat je opvalt tussen al die banners, filmpjes en foto’s.

Oplossing

Om te beginnen zijn we samen om de tafel gaan zitten voor een Merkversneller sessie. Het concept werd: ‘Groen voor elkaar’. Dat hebben we uitgewerkt in banners voor Facebook en Instagram, videobanners, filmpjes voor YouTube en een nieuwe homepage. Met frisse, kleurrijke fotografie met jonge en dynamische modellen. De foto’s zijn verbonden met een lijn: de verbinding tussen de afnemer van energie (iemand met een mobiele telefoon of virtual reality bril) en de aanbieder van energie (iemand met een zonnepaneel). Met de copy: ‘Energie nodig? Vraag het een ander. Samen 100% groene stroom delen’, is de cirkel rond.

Het resultaat

480.900 impressies, een bereik van 194.180 profielen en groot bereik binnen de leeftijdsgroep 25-35 en 35-44. Als je het heel precies wilt weten. Dat mogen we toch een mooi resultaat noemen.

Of zoals ze zelf zeggen…

Het is heel fijn samenwerken met Sowieso Helder! Ze zijn betrokken, creatief en origineel.”

En jij?

Wil je ook een digitale campagne die eruit springt en precies de doelgroep bereikt waar je van droomt? Dan gaan we graag met je om de tafel.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy