VAN DILEMMA’S
NAAR DOEN

KLM en Royal Schiphol Group willen vooroplopen in de verdere verduurzaming van de luchtvaart. In de zoektocht naar een juiste balans tussen mens, milieu en welvaart is al veel vooruitgang geboekt in de afgelopen jaren. Maar nog niet genoeg. Tijd voor een maatschappij-breed debat.

OPLOSSING

Tijdens de 100e editie van KLM Open organiseerden wij een eenmalig en uniek event: ‘Verduurzaming van de luchtvaart: van Dilemma’s naar Doen’. Gedurende dit twee uur durende seminar onder leiding van Rens de Jong, waren veel (hooggeplaatste) vertegenwoordigers aanwezig van zowel de luchtvaart en politiek als de transportsector.

lege zaal andere stoelopstelling
Publiek KLM seminar
Podium KLM event
save the date uitnodiging

RESULTAAT

Kennis en visies weren gedeeld, mogelijkheden en onmogelijkheden besproken en plannen gesmeed. Wij verzorgden de aankleding, de dag-regie en de vormgeving. Ook produceerden wij de animaties en video’s. Al met al was het een dynamische, leerzame sessie die eindigde met echt commitment. Op het podium tekenden alle stakeholders live een engagement-verklaring.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy