VAN DILEMMA’S
NAAR DOEN

KLM en Royal Schiphol Group willen vooroplopen in de verdere verduurzaming van de luchtvaart. In de zoektocht naar een juiste balans tussen mens, milieu en welvaart is al veel vooruitgang geboekt in de afgelopen jaren. Maar nog niet genoeg. Tijd voor een maatschappij-breed debat.

OPLOSSING

Tijdens de 100e editie van KLM Open organiseerden wij een eenmalig en uniek event: ‘Verduurzaming van de luchtvaart: van Dilemma’s naar Doen’. Gedurende dit twee uur durende seminar onder leiding van Rens de Jong, waren veel (hooggeplaatste) vertegenwoordigers aanwezig van zowel de luchtvaart en politiek als de transportsector.

lege zaal andere stoelopstelling
Publiek KLM seminar
Podium KLM event
save the date uitnodiging

RESULTAAT

Kennis en visies weren gedeeld, mogelijkheden en onmogelijkheden besproken en plannen gesmeed. Wij verzorgden de aankleding, de dag-regie en de vormgeving. Ook produceerden wij de animaties en video’s. Al met al was het een dynamische, leerzame sessie die eindigde met echt commitment. Op het podium tekenden alle stakeholders live een engagement-verklaring.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy