VAN DILEMMA’S
NAAR DOEN

KLM en Royal Schiphol Group willen vooroplopen in de verdere verduurzaming van de luchtvaart. In de zoektocht naar een juiste balans tussen mens, milieu en welvaart is al veel vooruitgang geboekt in de afgelopen jaren. Maar nog niet genoeg. Tijd voor een maatschappij-breed debat.

OPLOSSING

Tijdens de 100e editie van KLM Open organiseerden wij een eenmalig en uniek event: ‘Verduurzaming van de luchtvaart: van Dilemma’s naar Doen’. Gedurende dit twee uur durende seminar onder leiding van Rens de Jong, waren veel (hooggeplaatste) vertegenwoordigers aanwezig van zowel de luchtvaart en politiek als de transportsector.

lege zaal andere stoelopstelling
Publiek KLM seminar
Podium KLM event
save the date uitnodiging

RESULTAAT

Kennis en visies weren gedeeld, mogelijkheden en onmogelijkheden besproken en plannen gesmeed. Wij verzorgden de aankleding, de dag-regie en de vormgeving. Ook produceerden wij de animaties en video’s. Al met al was het een dynamische, leerzame sessie die eindigde met echt commitment. Op het podium tekenden alle stakeholders live een engagement-verklaring.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Herenbos

WordPress website

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy