Een online evenement
organiseren:
maak impact!

Een online evenement organiseren dat impact maakt en de doelgroep raakt. Met een breed team van specialisten creëren wij een digitale ervaring op maat, passend bij jouw merk en doelgroep. Of het nou gaat om een grootschalig virtual event of een kleinschalige presentatie. SowiesoHelder helpt graag met de organisatie van jouw ijzersterke online event.

Onze aanpak

Van concept naar produceren en regisseren; SowiesoHelder heeft hiervoor alles in eigen huis. Korte lijnen, snelle communicatie en kwalitatief resultaat. Dat is waar wij voor gaan en staan. Daarnaast werken we samen met diverse leveranciers. Zo zijn we flexibel en leveren we op maat. Hierdoor past het event perfect bij specifieke doelstellingen. Het organiseren van een online event is een traject dat globaal bestaat uit 3 fasen.

Fase 1: Voortraject

In de eerste fase van het organiseren van jouw online event is de conceptfase. We bepalen de doelstelling, die leidend is voor de invulling van de techniek. We brainstormen en tackelen vragen als; Moet men inloggen? Kan men vragen stellen? Kun je elkaar zien? Op basis van deze input creëren we een concept dat aansluit bij jouw doel en huisstijl; de juiste samenstelling voor jouw digitale springplank!

Daarnaast richten we ons in deze fase op betrokkenheid creëren bij de doelgroep. We nodigen de doelgroep uit en triggeren nieuwsgierigheid door alvast wat informatie over het event te geven, of doen een oproep tot interactie.

Fase 2: Techniek

De tweede fase tijdens het organiseren een webinar, online meeting of virtual event richt zich volledig op de techniek. Welk type online event je ook kiest, de techniek is essentieel. Denk bijvoorbeeld aan het coderen van real life 3D-toepassingen, het designen van jouw online merkwereld of het integreren van een chat in jouw webinaromgeving. Elk virtual event is uniek. Daarom zijn de virtuele omgevingen aan te passen naar behoefte van de conferentie, het event of de presentatie.

Fase 3: Contentcreatie

Een online webinar, talkshow, event of meeting draait om beleving. Om interactie. Content is hierbij de sleutel die het event tot een onvergetelijke ervaring maakt. Je kunt de contentcreatie volledig aan ons uitbesteden, of kies ervoor om de content zelf aan te leveren. In beide gevallen werken we samen om de juiste vorm en input te bepalen. Samen maken we het event memorabel!

Time to market: online events

Hoeveel tijd het kost om een online event te organiseren, is afhankelijk van de vorm en grootte van het event. Het is mogelijk om binnen een week een professionele online meeting te organiseren. Reken bij een virtueel event op drie weken organisatie tijd. Wel geldt; hoe meer tijd er wordt gestoken in het creëren van een buzz rondom het event, hoe beter! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Wat kost een
online event op maat?

SowiesoHelder biedt online events op maat, volledig afgestemd op de wensen van onze opdrachtgevers. Door de techniek is er veel mogelijk en aan te passen. Dit beïnvloedt de kosten. Maar uitgaande van de kleinste vorm – een conference meeting – dan is de vanaf prijs 3K. Voor een virtueel event is de vanaf prijs 30K.

We organiseren ook online events voor:
tudelft logo
hines logo
innoenergy logo
maandag logo

Ontdek meer in onze brochure

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ben je nieuwsgierig? En wil je meer weten over wat SowiesoHelder voor jou kan betekenen op het gebied van online events? Neem vrijblijvend contact op met Joost via onderstaande module of stuur een mailtje.

Meer Werk

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy