GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

Meer Werk

Attens

Campagne

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

ING

Inspirerende documentaire

film & content

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy