GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

Meer Werk

LabV

De langste URL

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy