GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

Meer Werk

Attens

Campagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

nuon

Digitale Wereld

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

hoofddorp sfeerfoto gaze

Vattenfall

Vattenfall Kom thuis om op te laden

film & content

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

nuon

Vattenfall krant

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy