GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Nutricia

OpTri bottle

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy