Wist je dat er nog elke dag 5000 TomToms verkocht worden? Terecht. Want de vele mogelijkheden die dit slimme navigatieapparaatje biedt zijn ongekend. En met een nieuw premium device in de GO-range, wordt het alleen maar beter en mooier. Sterker nog: het is een ware kunst. Aan ons de vraag om deze hagelnieuwe TomTom GO Premium te introduceren bij een groot, Europees publiek.
Na een uitgebreide merkversneller® lagen er drie werkbare concepten op tafel. Daarvan werd The Art of Navigation direct omarmd door de hele organisatie. Het idee: door de navigatieopties, slimme aanwijzingen (find my car) en en vernuftige toepassingen (zoals IFTTT) te visualiseren als street-art vertellen we dat navigatie je perceptie van de wereld om je heen kantelt. Je leven wordt een stuk makkelijker.
Voor een uitgebreide middelenmix ontwikkelden we diverse uitingen. Basis hierbij waren een aantal keyvisuals: gefotografeerde straatbeelden met een artistieke inslag, die we verrijkten met graffiti, muurschilderingen en street art. Daarnaast ontwikkelden we instructievideo’s met eigen medewerkers en een animatie, waarin het lijnenspel uit de fotografie door een abstracte wereld glijdt. Reactie van de klant: ‘Strong & compelling communication concept’, ‘Beautiful visuals, delivering the right message’ en ‘Quick turnaround and delivery of requested assets’. #apetrots