TOTAAL OPLOSSING VOOR GEMEENTELIJK VASTGOED

SRO staat voor Sport, recreatie & Onderwijs en was tot 1992 onderdeel van de gemeente Amersfoort. vandaag is SRO een zelfstandige organisatie die naast de zorg sporstimulering veel vastgoed beheert. Vanwege de uitbreiding van joint ventures en de verouderde, bestaande site is ons gevraagd om een nieuw online platform te realiseren.

OPLOSSING

Ons uitgangspunt was één platform, waarbij SRO zowel centraal als decentraal alle sites voor de accommodaties (30 sites voor o.a. zwembaden en sporthallen) kan beheren. We realiseerden een volledig beheerbare multisite platform (WordPress) met verschillende lagen van sitebeheer, voor een team van superbeheerders tot redacteuren van afzonderlijke accommodatiesites. Daarbij kan de content eenvoudig op meerdere sites gedeeld worden.

homepage van sro website

RESULTAAT

We begonnen met een uitgebreid onderzoek onder de bezoekers, de gebruikers en de beheerders van de website. De resultaten hebben we verwerkt in de opbouw van het platform en doorvertaald in de vormgeving. Nadat de site door ons is gebouwd hebben we trainingen gegeven aan de gebruikers. Zo kunnen ze het platform zelf onderhouden. Vanaf het moment dat de website live ging, is zowel het verkeer als het aantal zwemles inschrijvingen op alle kanalen toegenomen. Sinds livegang is er een stijging van 20% meer bezoekers op de website en een stijging van 34% online zwemles inschrijvingen.

De nieuwe website heeft ervoor gezorgd dat de website technisch beter en toegankelijker is voor beide doelgroepen. Ook op het gebied van gebruiksvriendelijkheid is de laadtijd van de nieuwe website van SRO afgenomen en verbeterd.

Meer weten?
Neem contact met
ONS OP

Meer Werk

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

vrouw houdt krat vast

de FNV

Haal de FNV erbij

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

ING

Inspirerende documentaire

film & content

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy