DE NIEUWE
NUTRICIA
OPTRI BOTTLE

Een unieke fles speciaal voor sondevoeding. Het gebruik van sondevoeding is voor patiënten niet altijd even makkelijk. Met de nieuwe OpTri Bottle is een technologisch hoogstandje ontwikkeld dat het toedienen van sondevoeding enorm vergemakkelijkt. Bovendien is de nieuwe OpTri bottle door de samenstelling van recyclebaar materiaal, vriendelijk voor het milieu. Er is zelfs een speciale fabriek opgezet om de hele wereld van deze nieuwe fles te kunnen voorzien. Aan ons de vraag om deze innovatie aantrekkelijk en toegankelijk wereldkundig te maken.

OPLOSSING

We ontwikkelden een premium promotiefilm. Wij zorgen voor het concept, het script en de montage waarin bestaande en nieuwe beelden werden ingezet. Een pakkende voice-over vertelt het verhaal en maakt duidelijk hoe technisch vernuft een relevante bijdrage levert aan het succes van de fles.

UITVOERING

De film met beelden van de technische testen, dummy modellen, de fabriek en de nieuw geschoten footage is een groot succes. Ook deze film wordt vaak online gedeeld en ingezet tijdens presentaties en beurzen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

hoofddorp sfeerfoto gaze

Vattenfall

Vattenfall Kom thuis om op te laden

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy