DE NIEUWE
NUTRICIA
OPTRI BOTTLE

Een unieke fles speciaal voor sondevoeding. Het gebruik van sondevoeding is voor patiënten niet altijd even makkelijk. Met de nieuwe OpTri Bottle is een technologisch hoogstandje ontwikkeld dat het toedienen van sondevoeding enorm vergemakkelijkt. Bovendien is de nieuwe OpTri bottle door de samenstelling van recyclebaar materiaal, vriendelijk voor het milieu. Er is zelfs een speciale fabriek opgezet om de hele wereld van deze nieuwe fles te kunnen voorzien. Aan ons de vraag om deze innovatie aantrekkelijk en toegankelijk wereldkundig te maken.

OPLOSSING

We ontwikkelden een premium promotiefilm. Wij zorgen voor het concept, het script en de montage waarin bestaande en nieuwe beelden werden ingezet. Een pakkende voice-over vertelt het verhaal en maakt duidelijk hoe technisch vernuft een relevante bijdrage levert aan het succes van de fles.

UITVOERING

De film met beelden van de technische testen, dummy modellen, de fabriek en de nieuw geschoten footage is een groot succes. Ook deze film wordt vaak online gedeeld en ingezet tijdens presentaties en beurzen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy