We gebruiken cookies om u te helpen efficiënt te navigeren en bepaalde functies uit te voeren. Hieronder vindt u gedetailleerde informatie over alle cookies onder elke toestemmingscategorie.
De cookies die zijn gecategoriseerd als "Noodzakelijk" zijn opgeslagen in uw browser omdat ze essentieel zijn voor het inschakelen van de basisfunctionaliteiten van de site. ...
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
Other cookies are those that are being identified and have not been classified into any category as yet.
Geen museum. Geen voorstelling. Geen talkshow. Geen film. Geen live event. Maar wel: alles bij elkaar. Voor 100 jaar KLM Open bedachten we een experience, speciaal voor de top Flying Blue klanten en de corporate relaties: Klanten die vaker vliegen dan het eigen personeel. De vraag: Vertel hen iets over vliegen en luchtvaart, wat ze nog niet weten.
Tijdens de Golf Open organiseerden wij in het KLM House een anderhalf uur durend programma. Inclusief een lunch van restaurant Blue by KLM. Bij binnenkomst waren de nieuwste innovaties te zien (en aan te raken) op het gebied van de luchtvaart. Honderd bezoekers beleefden per keer een interactieve en dynamische 360° experience. Het was alsof ze aan boord stapten van een vlucht van AMS naar LAX en onderweg steeds op de hoogte gehouden werden van wat er om hen heen gebeurde. Zo ontvingen ze bijvoorbeeld vanuit de cockpit regelmatig updates over hun vlucht. Maar ook werden er hapjes geserveerd, was er contact met de luchtverkeersleiding en kwamen er gasten (sprekers) ‘aan boord’.
Op een hoofdscherm werd veel video getoond, ondersteund met beelden op verschillende schermen rondom. Een presentator leidde samen met een KLM piloot en stewardess de bezoekers langs verschillende touchpoints, in video, maar ook live in bijvoorbeeld interviews. Soms kwam video ‘tot leven’ en kwamen de gefilmde hapjes, vanuit het scherm rechtstreeks de zaal in. Al met al was het een experience voor alle zintuigen die door de bezoekers zeer goed ontvangen is!