Professionele sites met beperkt budget

Het is soms best even aanpoten: een briefing van EIBIR. Ze doen er namelijk ingewikkelde medische onderzoeken. Toch hebben we weer drie aantrekkelijke, speelse websites en bijpassende logo’s voor ze ontworpen.

Eibir websites

De uitdaging

EIBIR doet medische onderzoeken en heeft voor elk project een nieuwe website (onepager) nodig, met een hele andere look & feel. Het budget is beperkt en de sites moeten zo gemaakt worden, dat ze ze zelf kunnen vullen met content. Aan het digitale team van SowiesoHelder de schone taak om elk project te vertalen naar een visueel plaatje.

De oplossing

Nadat we onderzoek hebben gedaan naar de inhoud van het project komen we met een voorstel voor een bijpassend logo. Soms is dat de aanpassing van iets wat ze zelf aanleveren, soms krijgen we alleen een bepaalde kleur mee en wat steekwoorden. Nadat de logo’s zijn goedgekeurd, rollen we die kleur en stijl uit naar de websites. Die zijn allemaal volgens hetzelfde stramien, maar zien er toch alle drie heel anders uit en hebben allemaal een eigen uitstraling.

Het resultaat

Drie professionele websites, die je niet zou verwachten bij een medisch onderzoek. Aan de achterkant gelijk, zodat ze er makkelijk mee kunnen werken en we binnen het budget bleven.

Of zoals ze zelf zeggen…

“Het is mooi om te zien hoe SowiesoHelder in staat is om onze medische, technische input snel te vertalen naar professionele websites en kleurrijke Logo’s. Ze zijn erg makkelijk om mee samen te werken.”

En jij?

Wil jij ook een website waarbij je zelf aan de knopen kunt zitten, voor een aantrekkelijke prijs? Kom dan maar eens koffie met ons drinken.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

hoofddorp sfeerfoto gaze

Vattenfall

Vattenfall Kom thuis om op te laden

film & content

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

nuon

Vattenfall krant

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy