HOW TO
WIN IBM

In barre COVID-tijden is het lastig om een publiek voor je te winnen. Zeker als het om een pitchpresentatie gaat. Real estate investor and developer Hines wil graag het nieuwe hoofdkantoor van IBM ontwikkelen. Uitdaging: de betrokkenen zitten op verschillende locaties (New York, Londen, Amsterdam). Hoe overwin je de afstand en win je de pitch?

OPLOSSING

Wij lanceerden een drietrapsraket! Voor het webinar stuurden we IBM’ers een koffer met daarin o.a. een VR-bril, een 3D-geprint model van het nieuwe gebouw en een fraai vormgegeven beschrijving van het project. Vervolgens presenteerden we vanaf de verschillende locaties een spectaculair virtual event. Geïntegreerd, streaming en interactief. Met op iedere locatie een volledige studio en technische crew. En al tijdens de virtuele presentatie verzorgden wij fase 3: een uitgebreide en strak gedesignde interactieve pdf vol videocontent en virtual reality.

RESULTAAT

Niet alleen een webinar die staat als een huis; Hines is door naar de finaleronde van de pitch. Bovendien ontvingen we lovende reacties als ‘Jullie zijn super’, ‘We would have been nowhere without you’ en ‘I am very impressed’. Complimenten die we met blozende trots ontvangen.

Meer weten?
neem contact met
ons op

Meer Werk

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy