EN WE GAAN
LIVE IN
5, 4, ...

Een complete rebranding. 4000 medewerkers en betrokkenen. Een nieuwe merkbelofte: fossielvrij leven mogelijk maken in één generatie. Hoe breng je dat over het voetlicht? Hoe krijg je medewerkers enthousiast? En hoe lanceer je het nieuwe merk intern, met impact? Met een interne campagne, activatie en een live uitgezonden tv-show hielpen wij van Nuon Vattenfall te maken.

Oplossing

Om medewerkers te laten wennen hebben we intern het Vattenfall-verhaal geladen met de campagne “Hoe zeg je… Vattenfall?”. Met reportages, interviews, videoclips, quizzen en diverse offline uitingen riepen we medewerkers op om het Vattenfall verhaal vooral in hun eigen woorden eigen te maken. Voor de definitieve overgang bedachten en produceerden we een grootse en feestelijke tv-show, live vanuit het hoofdkantoor en integraal te volgen op alle regionale locaties.

Resultaat

‘Wij zijn Vattenfall LIVE’ was meer dan een tv-show: een feestelijke dag met allerlei activiteiten op de locaties. De uitzending zelf werd gepresenteerd door Vattenfalls eigen woordvoerder Anouk IJfs, met Jörgen Raymann als sidekick. Het programma stond vol interviews, reportages, muzikale intermezzo’s en de oproep voor een unieke Challenge. Praktisch alle medewerkers zagen de show. Live, via de webcast of later via het on-demand-platform. Uit de evaluatie blijkt dat medewerkers enthousiast en gemotiveerd de naam Vattenfall en de missie hebben omarmd. Leuk detail: Het event werd van fossielvrije stroom voorzien door de inzet van twee Green Batteries.

2 presenters with microphone
3 presenters at a table with the public around them
Camera focusing on the table with presenters
Presenter doing interview and camera focusing

MEER WETEN?
NEEM CONTACT
MET ONS OP

Meer Werk

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy