ALLEMAAL
DIGITAAL!

Zo maakt Nuon de digitale transitie voor klanten. Digitale mogelijkheden maken het steeds makkelijker voor klanten om zaken zelf, online te regelen. Daarmee nemen ook hun verwachtingen toe. Hoe staan we er nu voor in de digitale transitie? Hoe spelen we daar als Nuon op in? En wat betekent dit voor de manier waarop wij zaken doen met onze klanten?

OPLOSSING

We maakten een film vanuit het perspectief van de klant. Deze klant neemt ons mee in de wereld van nu. Hieruit leert de Nuon medewerker dat als hij de zaken juist aanpakt, de consument zijn diensten omarmt.

UITVOERING

Een authentieke manier van storytelling met sprekende voorbeelden, onder de titel: ‘Simple with a human touch’. De film werd online gedeeld en tijdens diverse presentaties getoond.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Attens

Campagne

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

nuon

Digitale Wereld

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy