ALLEMAAL
DIGITAAL!

Zo maakt Nuon de digitale transitie voor klanten. Digitale mogelijkheden maken het steeds makkelijker voor klanten om zaken zelf, online te regelen. Daarmee nemen ook hun verwachtingen toe. Hoe staan we er nu voor in de digitale transitie? Hoe spelen we daar als Nuon op in? En wat betekent dit voor de manier waarop wij zaken doen met onze klanten?

OPLOSSING

We maakten een film vanuit het perspectief van de klant. Deze klant neemt ons mee in de wereld van nu. Hieruit leert de Nuon medewerker dat als hij de zaken juist aanpakt, de consument zijn diensten omarmt.

UITVOERING

Een authentieke manier van storytelling met sprekende voorbeelden, onder de titel: ‘Simple with a human touch’. De film werd online gedeeld en tijdens diverse presentaties getoond.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

vrouw houdt krat vast

de FNV

Haal de FNV erbij

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy