ALLEMAAL
DIGITAAL!

Zo maakt Nuon de digitale transitie voor klanten. Digitale mogelijkheden maken het steeds makkelijker voor klanten om zaken zelf, online te regelen. Daarmee nemen ook hun verwachtingen toe. Hoe staan we er nu voor in de digitale transitie? Hoe spelen we daar als Nuon op in? En wat betekent dit voor de manier waarop wij zaken doen met onze klanten?

OPLOSSING

We maakten een film vanuit het perspectief van de klant. Deze klant neemt ons mee in de wereld van nu. Hieruit leert de Nuon medewerker dat als hij de zaken juist aanpakt, de consument zijn diensten omarmt.

UITVOERING

Een authentieke manier van storytelling met sprekende voorbeelden, onder de titel: ‘Simple with a human touch’. De film werd online gedeeld en tijdens diverse presentaties getoond.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

hoofddorp sfeerfoto gaze

Vattenfall

Vattenfall Kom thuis om op te laden

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy