• Branding
  • Merkontwikkeling
  • Eigen smoel

HOE ZORG JE VOOR
VERBAND BIJ
SAMENWERKING
IN DE ZORG?

GRZPLUS is het nieuwe label van Zorgcirkel en Omring. De Zorgcirkel en Omring starten een intensieve samenwerking op het gebied van geriatrische zorg. De vraag aan SowiesoHelder: ontwikkel een identiteit en creëer daarmee een op zichzelf staand merk.

Image case

OPLOSSING

Na een visuele conceptronde ontwikkelden en ontwierpen we een nieuwe huisstijl. Speciaal voor het label GRZPLUS. Ook zorgden we voor de benodigde interne en externe middelen.

UITVOERING

Naast de volledige huisstijl en huisstijlgids maakten we diverse communicatiemiddelen zoals de website, divers drukwerk (folders, briefpapier, enveloppen e.d.), templates voor een nieuwsbrief en voor PowerPoint. Verder organiseerden we een intern event waarmee het nieuwe label wordt gelanceerd.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Eva
Jeroen
Joost
SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

deregt

MARCOM STRATEGIE

go2UBL

UBBELEN

Van der pekstraat

STRAAT CAMPAGNE

Vattenfall

SCROLLYTELLING

algemeen

HERENBOS

algemeen

E-LEARNING

COBRASPEN

VASTGOED ONTWIKKELAAR

ing

SCHENKEN

Danone

QFS

Landal

CLUB UP

AkzoNobel

GMM

FOLIO ORTHICA

SYMPOSIUM

Yakult Europe

3D verpakkingen

tomtom

ART OF NAVIGATION

nuon

Vattenfall krant