HOE ZORG JE VOOR
VERBAND BIJ
SAMENWERKING
IN DE ZORG?

GRZPLUS is het nieuwe label van Zorgcirkel en Omring. De Zorgcirkel en Omring starten een intensieve samenwerking op het gebied van geriatrische zorg. De vraag aan SowiesoHelder: ontwikkel een identiteit en creëer daarmee een op zichzelf staand merk.

OPLOSSING

Na een visuele conceptronde ontwikkelden en ontwierpen we een nieuwe huisstijl. Speciaal voor het label GRZPLUS. Ook zorgden we voor de benodigde interne en externe middelen.

UITVOERING

Naast de volledige huisstijl en huisstijlgids maakten we diverse communicatiemiddelen zoals de website, divers drukwerk (folders, briefpapier, enveloppen e.d.), templates voor een nieuwsbrief en voor PowerPoint. Verder organiseerden we een intern event waarmee het nieuwe label wordt gelanceerd.

GRZ Plus Street display
Card
Folder

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

ING

Inspirerende documentaire

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy