Authentieke reviews en ervaringen maken jouw merk geloofwaardig en interessant. Mensen zijn namelijk sociale wezens die elkaar spiegelen. Dit maakt worth of mouth een sterk communicatiemiddel. Een testimonial vertelt een eerlijke ervaring en toont oprechte emoties. Dit is impactvol en maakt dat het raakt!
Een testimonial video is een filmische, persoonlijke getuigenis over een thema, gebeurtenis, product of dienst. Een beleving verteld door een klant, bezoeker of andere aanwezige. Het doel van zo’n testimonial is om bij de kijker een geloofwaardige en persoonlijke ervaring over te brengen. Hierbij ligt de kracht bij het gesproken woord.
Een testimonial video is realistisch, authentiek en daardoor geloofwaardig. Dit maakt het een impactvolle marketing methode. Testimonial marketing helpt bij het opwekken van vertrouwen door het gebruik van menselijke overtuigingskracht. De boodschap zet aan tot actie, creëert een positief verkoopresultaat of bindt mensen aan jouw merk. Ook managet een video testimonial de verwachtingen van de klant. Dit helpt hen bij het bepalen of het aangeboden product of de beschikbare dienst hun behoefte vervult. Door de beleving en de emotie centraal te zetten, werk je aan een emotionele band. Dit kan de doorslag geven om te kiezen voor jouw merk en niet voor de concurrent!
30 sec – 3 minuten
Online en/of campagne
Standaard of premium
Puurheid is essentieel voor het produceren van een testimonial video. Een kijker voelt snel aan of iets wel of niet authentiek is. SowiesoHelder heeft een scherp oog voor het vertellen van het juiste verhaal. Door jarenlange ervaring weten wij emotie te grijpen en deze op een authentieke manier in beeld te brengen. Samen gaan we terug naar de essentie en communiceren we de juiste boodschap. Ontdek meer over onze aanpak van videoproducties
Is een testimonial video de communicatieoplossing waar jij naar op zoek bent? Of wil je meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op en laat je adviseren door onze specialisten!