Impactvolle testimonials: video’s die overtuigen!

Authentieke reviews en ervaringen maken jouw merk geloofwaardig en interessant. Mensen zijn namelijk sociale wezens die elkaar spiegelen. Dit maakt worth of mouth een sterk communicatiemiddel. Een testimonial vertelt een eerlijke ervaring en toont oprechte emoties. Dit is impactvol en maakt dat het raakt!

Wat is een testimonial?

Een testimonial video is een filmische, persoonlijke getuigenis over een thema, gebeurtenis, product of dienst. Een beleving verteld door een klant, bezoeker of andere aanwezige. Het doel van zo’n testimonial is om bij de kijker een geloofwaardige en persoonlijke ervaring over te brengen. Hierbij ligt de kracht bij het gesproken woord.

Testimonial marketing: de impact

Een testimonial video is realistisch, authentiek en daardoor geloofwaardig. Dit maakt het een impactvolle marketing methode. Testimonial marketing helpt bij het opwekken van vertrouwen door het gebruik van menselijke overtuigingskracht. De boodschap zet aan tot actie, creëert een positief verkoopresultaat of bindt mensen aan jouw merk. Ook managet een video testimonial de verwachtingen van de klant. Dit helpt hen bij het bepalen of het aangeboden product of de beschikbare dienst hun behoefte vervult. Door de beleving en de emotie centraal te zetten, werk je aan een emotionele band. Dit kan de doorslag geven om te kiezen voor jouw merk en niet voor de concurrent!

Videolengte

30 sec – 3 minuten

Activatie via

Online en/of campagne

Uitvoering

Standaard of premium

De kenmerken van een testimonial

  • Vaak ingezet als online activatie
  • Krachtig onderdeel van een campagne
  • Eerlijk, realistisch, geloofwaardig
  • Brengt een ervaring over
  • Goede videokwaliteit
  • Beschikbaar in een standaard of premium uitvoering
  • Beperkte variatie in vormgeving door de kracht van het gesproken woord

Waarom kiezen voor een testimonial video van Sowiesohelder?

Puurheid is essentieel voor het produceren van een testimonial video. Een kijker voelt snel aan of iets wel of niet authentiek is. SowiesoHelder heeft een scherp oog voor het vertellen van het juiste verhaal. Door jarenlange ervaring weten wij emotie te grijpen en deze op een authentieke manier in beeld te brengen. Samen gaan we terug naar de essentie en communiceren we de juiste boodschap. Ontdek meer over onze aanpak van videoproducties

Is een testimonial video de communicatieoplossing waar jij naar op zoek bent? Of wil je meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op en laat je adviseren door onze specialisten!

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

nuon

Digitale Wereld

film & content

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

nuon

Vattenfall krant

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy