OP DE
JUISTE KOERS

En andere content in een intern magazine voor Zorgcirkel. Ontwikkel een personeelsmagazine voor de Zorgcirkel, specialist in ouderenzorg. Doel is de medewerkers bij de huidige strategische koers te betrekken en de koers tot leven te brengen. Ook moet uit het magazine de waardering blijken voor alle vrijwilligers en medewerkers.

Zorg 1

OPLOSSING

Wij ontwerpen het magazine en helpen bij de content. Met rubrieken als ‘Muziek met Hubert’, ‘Samen staan we sterker’, ‘Nooit uitgeleerd’ en ‘Technologie helpt’ vertelt De Cirkel het verhaal van de cliënten, medewerkers, de vrijwilligers en het reisgezelschap (vrienden, buren, familie etc). Door zich te richten op human interest komt de strategische koers tot leven.

UITVOERING

Er zijn 5.500 magazines verstuurd naar medewerkers en vrijwilligers. Belangrijk daarbij is dat het magazine milieuvriendelijk geproduceerd is met gerecycled papier en een van suikerriet gemaakte, afbreekbare folieverpakking.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

nuon

Vattenfall krant

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy