BETALEN?
TIKKIE TERUG!

Hoe ING het Betaalverzoek speelt via voetballend Nederland. Wie denkt aan een betaalverzoek, denkt al snel aan Tikkie. Maar het kan makkelijker, zeker voor ING-klanten, die het betaalverzoek al standaard in hun eigen ING-app hebben. Bovendien hebben ze hun geld dan sneller terug.

Rondje gehaald? ING betaalt

OPLOSSING

Met een gerichte activatiecampagne stimuleerde ING het gebruik van het Betaalverzoek. Tijdens de ‘3e helft’ rond de voetbalvelden. Wij zetten de campagne op, bedachten het thema en het actiemechanisme en voorzagen alle aangesloten clubs van het nodige strooimateriaal.

UITVOERING

Gedurende een weekend was het feest. Wie een rondje haalde in de kantine en zijn Betaalverzoek deelde met ING, had de kans om het rondje terugbetaald te krijgen: Rondje gehaald? ING betaalt!

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy