BETALEN?
TIKKIE TERUG!

Hoe ING het Betaalverzoek speelt via voetballend Nederland. Wie denkt aan een betaalverzoek, denkt al snel aan Tikkie. Maar het kan makkelijker, zeker voor ING-klanten, die het betaalverzoek al standaard in hun eigen ING-app hebben. Bovendien hebben ze hun geld dan sneller terug.

Rondje gehaald? ING betaalt

OPLOSSING

Met een gerichte activatiecampagne stimuleerde ING het gebruik van het Betaalverzoek. Tijdens de ‘3e helft’ rond de voetbalvelden. Wij zetten de campagne op, bedachten het thema en het actiemechanisme en voorzagen alle aangesloten clubs van het nodige strooimateriaal.

UITVOERING

Gedurende een weekend was het feest. Wie een rondje haalde in de kantine en zijn Betaalverzoek deelde met ING, had de kans om het rondje terugbetaald te krijgen: Rondje gehaald? ING betaalt!

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

LabV

De langste URL

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy