BETALEN?
TIKKIE TERUG!

Hoe ING het Betaalverzoek speelt via voetballend Nederland. Wie denkt aan een betaalverzoek, denkt al snel aan Tikkie. Maar het kan makkelijker, zeker voor ING-klanten, die het betaalverzoek al standaard in hun eigen ING-app hebben. Bovendien hebben ze hun geld dan sneller terug.

Rondje gehaald? ING betaalt

OPLOSSING

Met een gerichte activatiecampagne stimuleerde ING het gebruik van het Betaalverzoek. Tijdens de ‘3e helft’ rond de voetbalvelden. Wij zetten de campagne op, bedachten het thema en het actiemechanisme en voorzagen alle aangesloten clubs van het nodige strooimateriaal.

UITVOERING

Gedurende een weekend was het feest. Wie een rondje haalde in de kantine en zijn Betaalverzoek deelde met ING, had de kans om het rondje terugbetaald te krijgen: Rondje gehaald? ING betaalt!

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Attens

Campagne

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy