BETALEN?
TIKKIE TERUG!

Hoe ING het Betaalverzoek speelt via voetballend Nederland. Wie denkt aan een betaalverzoek, denkt al snel aan Tikkie. Maar het kan makkelijker, zeker voor ING-klanten, die het betaalverzoek al standaard in hun eigen ING-app hebben. Bovendien hebben ze hun geld dan sneller terug.

Rondje gehaald? ING betaalt

OPLOSSING

Met een gerichte activatiecampagne stimuleerde ING het gebruik van het Betaalverzoek. Tijdens de ‘3e helft’ rond de voetbalvelden. Wij zetten de campagne op, bedachten het thema en het actiemechanisme en voorzagen alle aangesloten clubs van het nodige strooimateriaal.

UITVOERING

Gedurende een weekend was het feest. Wie een rondje haalde in de kantine en zijn Betaalverzoek deelde met ING, had de kans om het rondje terugbetaald te krijgen: Rondje gehaald? ING betaalt!

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

nuon

Digitale Wereld

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

medewerkers landal op het strand

Landal GreenParks

Verfrissende strand bijeenkomst

events & exhibition

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy