Professionele sites met beperkt budget

Het is soms best even aanpoten: een briefing van EIBIR. Ze doen er namelijk ingewikkelde medische onderzoeken. Toch hebben we weer drie aantrekkelijke, speelse websites en bijpassende logo’s voor ze ontworpen.

Eibir websites

De uitdaging

EIBIR doet medische onderzoeken en heeft voor elk project een nieuwe website (onepager) nodig, met een hele andere look & feel. Het budget is beperkt en de sites moeten zo gemaakt worden, dat ze ze zelf kunnen vullen met content. Aan het digitale team van SowiesoHelder de schone taak om elk project te vertalen naar een visueel plaatje.

De oplossing

Nadat we onderzoek hebben gedaan naar de inhoud van het project komen we met een voorstel voor een bijpassend logo. Soms is dat de aanpassing van iets wat ze zelf aanleveren, soms krijgen we alleen een bepaalde kleur mee en wat steekwoorden. Nadat de logo’s zijn goedgekeurd, rollen we die kleur en stijl uit naar de websites. Die zijn allemaal volgens hetzelfde stramien, maar zien er toch alle drie heel anders uit en hebben allemaal een eigen uitstraling.

Het resultaat

Drie professionele websites, die je niet zou verwachten bij een medisch onderzoek. Aan de achterkant gelijk, zodat ze er makkelijk mee kunnen werken en we binnen het budget bleven.

Of zoals ze zelf zeggen…

“Het is mooi om te zien hoe SowiesoHelder in staat is om onze medische, technische input snel te vertalen naar professionele websites en kleurrijke Logo’s. Ze zijn erg makkelijk om mee samen te werken.”

En jij?

Wil jij ook een website waarbij je zelf aan de knopen kunt zitten, voor een aantrekkelijke prijs? Kom dan maar eens koffie met ons drinken.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

nuon

Vattenfall krant

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy