VAN DILEMMA’S
NAAR DOEN

KLM en Royal Schiphol Group willen vooroplopen in de verdere verduurzaming van de luchtvaart. In de zoektocht naar een juiste balans tussen mens, milieu en welvaart is al veel vooruitgang geboekt in de afgelopen jaren. Maar nog niet genoeg. Tijd voor een maatschappij-breed debat.

OPLOSSING

Tijdens de 100e editie van KLM Open organiseerden wij een eenmalig en uniek event: ‘Verduurzaming van de luchtvaart: van Dilemma’s naar Doen’. Gedurende dit twee uur durende seminar onder leiding van Rens de Jong, waren veel (hooggeplaatste) vertegenwoordigers aanwezig van zowel de luchtvaart en politiek als de transportsector.

lege zaal andere stoelopstelling
Publiek KLM seminar
Podium KLM event
save the date uitnodiging

RESULTAAT

Kennis en visies weren gedeeld, mogelijkheden en onmogelijkheden besproken en plannen gesmeed. Wij verzorgden de aankleding, de dag-regie en de vormgeving. Ook produceerden wij de animaties en video’s. Al met al was het een dynamische, leerzame sessie die eindigde met echt commitment. Op het podium tekenden alle stakeholders live een engagement-verklaring.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Attens

Campagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy