Nieuwe uitstraling na 20 jaar

Als je twintig jaar in hetzelfde huis woont, wordt het wel eens tijd voor een verbouwing. Met een andere indeling, nieuwe meubels en een grondige verfbeurt, kun je dan weer jaren vooruit op je stevige fundering.

De vraag

Vitablend maakt gezonde poeders en anti-oxidantsystemen, die worden verwerkt in etenswaren. In de producten van de Vegetarische Slager bijvoorbeeld. Ze worden op maat gemaakt, in clean rooms op basis van wetenschap en dat doen ze al bijna 20 jaar. Een super actueel en modern product dus, in een verouderd jasje. Dat moest worden opgefrist.

De oplossing

Nadat we een hele nieuwe merkstrategie hebben uitgewerkt, met daarbij een nieuwe vormgeving, hebben we een kleurrijk, modern en fris logo ontworpen. Een logo, waarin verschillende primaire kleuren als het ware samen worden geblend tot één geheel. Net als hun ingrediënten. Voor de website was het even puzzelen, maar doordat we daar een percentage van de kleuren hebben gebruikt, werd het een mooie, rustige, professionele site.

Het resultaat

We hebben verschillende blokken gebouwd, die ze heel makkelijk zelf konden vullen met foto’s en tekst. Met deze blokken kunnen ze zelf nieuwe pagina’s aanmaken.

Of zoals ze zelf zeggen…

“Hartelijk dank voor al het harde werk en de bijdrage aan de voorbereiding en lancering van de nieuwe Vitablend website.Het is een grote gebeurtenis in het leven van een bedrijf en deze rebranding zet Vitablend zeker voor een nieuw bruisend en groeiend tijdperk.”

En jij?

Kan jouw merk ook wel een opfrisser gebruiken? We gaan er graag mee aan de slag!

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

nuon

Digitale Wereld

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

nuon

Vattenfall krant

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy