ALLEMAAL
DIGITAAL!

Zo maakt Nuon de digitale transitie voor klanten. Digitale mogelijkheden maken het steeds makkelijker voor klanten om zaken zelf, online te regelen. Daarmee nemen ook hun verwachtingen toe. Hoe staan we er nu voor in de digitale transitie? Hoe spelen we daar als Nuon op in? En wat betekent dit voor de manier waarop wij zaken doen met onze klanten?

OPLOSSING

We maakten een film vanuit het perspectief van de klant. Deze klant neemt ons mee in de wereld van nu. Hieruit leert de Nuon medewerker dat als hij de zaken juist aanpakt, de consument zijn diensten omarmt.

UITVOERING

Een authentieke manier van storytelling met sprekende voorbeelden, onder de titel: ‘Simple with a human touch’. De film werd online gedeeld en tijdens diverse presentaties getoond.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

vrouw houdt krat vast

de FNV

Haal de FNV erbij

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

nuon

Digitale Wereld

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

medewerkers landal op het strand

Landal GreenParks

Verfrissende strand bijeenkomst

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy