LEREN MOET LEUK ZIJN, OOK VOOR VOLWASSENEN

Een interactieve full video e-learning. Hoe krijg je collega’s zo ver dat ze ongepaste zaken melden? Waar ligt de grens? En hoe ga je ermee om? De klant vroeg ons een originele manier om zaken als racisme, onvoorzichtig omgaan met klantgegevens of diefstal aan de kaak te stellen.

OPLOSSING

Wij creëerden samen met het digitale team een training waarbij de gebruiker mee wordt genomen in 3 interactieve verhalen. Daarbij hebben de keuzes die de gebruiker maakt invloed op het verloop van het verhaal. Uiteindelijk wordt duidelijk dat het altijd belangrijk is om je uit te spreken als je gedrag signaleert dat ongepast is.

UITVOERING

In een periode van 2 maanden hebben we voor 3 interactieve films het script geschreven, de video’s geschoten en gemonteerd. Daarna hebben we de video’s verwerkt in een e-learning module en vertaald naar 9 talen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy