400.000 handen
in de
schone lucht.

Een nieuwe manier van verhalen delen voor Vattenfall. Hoe vertel je complexe verhalen op een aantrekkelijke manier. Aan een zo breed mogelijk publiek? Voor Nuon, een technisch gedreven organisatie, een belangrijke vraag. Want als klanten begrijpen wat je doet, verhoogt dat de betrokkenheid.

OPLOSSING

Wij stelden voor om te gaan scrolly-tellen. Een leuke, eigentijdse en interactieve manier van het delen van verhalen, waarbij klanten zelf kunnen bepalen hoe en in welk tempo ze een case (al scrollende) lezen en bekijken. Het is geschikt voor zowel desktop als mobiel.

UITVOERING

Een digitaal platform waar een onderwerp in slides ondersteund door video, animaties en geluid wordt uitgelegd aan de doelgroep. Beschikbaar vanaf ieder device.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

nuon

Digitale Wereld

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy