400.000 handen
in de
schone lucht.

Een nieuwe manier van verhalen delen voor Vattenfall. Hoe vertel je complexe verhalen op een aantrekkelijke manier. Aan een zo breed mogelijk publiek? Voor Nuon, een technisch gedreven organisatie, een belangrijke vraag. Want als klanten begrijpen wat je doet, verhoogt dat de betrokkenheid.

OPLOSSING

Wij stelden voor om te gaan scrolly-tellen. Een leuke, eigentijdse en interactieve manier van het delen van verhalen, waarbij klanten zelf kunnen bepalen hoe en in welk tempo ze een case (al scrollende) lezen en bekijken. Het is geschikt voor zowel desktop als mobiel.

UITVOERING

Een digitaal platform waar een onderwerp in slides ondersteund door video, animaties en geluid wordt uitgelegd aan de doelgroep. Beschikbaar vanaf ieder device.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Attens

Campagne

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy