400.000 handen
in de
schone lucht.

Een nieuwe manier van verhalen delen voor Vattenfall. Hoe vertel je complexe verhalen op een aantrekkelijke manier. Aan een zo breed mogelijk publiek? Voor Nuon, een technisch gedreven organisatie, een belangrijke vraag. Want als klanten begrijpen wat je doet, verhoogt dat de betrokkenheid.

OPLOSSING

Wij stelden voor om te gaan scrolly-tellen. Een leuke, eigentijdse en interactieve manier van het delen van verhalen, waarbij klanten zelf kunnen bepalen hoe en in welk tempo ze een case (al scrollende) lezen en bekijken. Het is geschikt voor zowel desktop als mobiel.

UITVOERING

Een digitaal platform waar een onderwerp in slides ondersteund door video, animaties en geluid wordt uitgelegd aan de doelgroep. Beschikbaar vanaf ieder device.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

vrouw houdt krat vast

de FNV

Haal de FNV erbij

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

hoofddorp sfeerfoto gaze

Vattenfall

Vattenfall Kom thuis om op te laden

film & content

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy