400.000 handen
in de
schone lucht.

Een nieuwe manier van verhalen delen voor Vattenfall. Hoe vertel je complexe verhalen op een aantrekkelijke manier. Aan een zo breed mogelijk publiek? Voor Nuon, een technisch gedreven organisatie, een belangrijke vraag. Want als klanten begrijpen wat je doet, verhoogt dat de betrokkenheid.

OPLOSSING

Wij stelden voor om te gaan scrolly-tellen. Een leuke, eigentijdse en interactieve manier van het delen van verhalen, waarbij klanten zelf kunnen bepalen hoe en in welk tempo ze een case (al scrollende) lezen en bekijken. Het is geschikt voor zowel desktop als mobiel.

UITVOERING

Een digitaal platform waar een onderwerp in slides ondersteund door video, animaties en geluid wordt uitgelegd aan de doelgroep. Beschikbaar vanaf ieder device.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

medewerkers landal op het strand

Landal GreenParks

Verfrissende strand bijeenkomst

events & exhibition

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy