GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Nutricia

OpTri bottle

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy