GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

Meer Werk

LabV

De langste URL

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy