GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

Meer Werk

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy