VAN DILEMMA’S
NAAR DOEN

KLM en Royal Schiphol Group willen vooroplopen in de verdere verduurzaming van de luchtvaart. In de zoektocht naar een juiste balans tussen mens, milieu en welvaart is al veel vooruitgang geboekt in de afgelopen jaren. Maar nog niet genoeg. Tijd voor een maatschappij-breed debat.

OPLOSSING

Tijdens de 100e editie van KLM Open organiseerden wij een eenmalig en uniek event: ‘Verduurzaming van de luchtvaart: van Dilemma’s naar Doen’. Gedurende dit twee uur durende seminar onder leiding van Rens de Jong, waren veel (hooggeplaatste) vertegenwoordigers aanwezig van zowel de luchtvaart en politiek als de transportsector.

lege zaal andere stoelopstelling
Publiek KLM seminar
Podium KLM event
save the date uitnodiging

RESULTAAT

Kennis en visies weren gedeeld, mogelijkheden en onmogelijkheden besproken en plannen gesmeed. Wij verzorgden de aankleding, de dag-regie en de vormgeving. Ook produceerden wij de animaties en video’s. Al met al was het een dynamische, leerzame sessie die eindigde met echt commitment. Op het podium tekenden alle stakeholders live een engagement-verklaring.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy